عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۰هزار نفری میناب به زودی آغاز خواهد شد



استاندار هرمزگان در پاسخ به مطالبات ورزشکاران در رابطه با توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گفت: عملیات اجرایی ورزشگاه 10هزار نفری میناب به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف شهرستان میناب، اظهار داشت: همچنین در این راستا چهار هزار میلیارد ریال برای احداث مراکز تقویت ذخایر، یکهزار میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های پرورش آبزیان و سالیانه ۲ هزار میلیارد ریال برای تولید بچه‌ماهی و میگو اختصاص یافته است،

وی بیان کرد: در راستای برق‌رسانی به مزارع پرورش میگو نیز سال گذشته با ۱۰ هزار میلیارد ریال، هفت مزرعه برق‌رسانی شد و امسال هم ۹ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این منظور درنظر گرفته‌ایم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با بیان اینکه سیاست دولت حمایت از صید و صیادی است، اظهار کرد: در دولت سیزدهم صدور مجوزهای صید و صیادی تسهیل شد اما اگر بین مجوزهای جدید و صید آبزیان توازن وجود نداشته باشد، ذخایر دریایی از بین خواهد رفت.

دوستی عنوان‌ کرد: عملیات کاشت سه میلیون و ۵۰۰ اصله نهال حرا در خورها آغاز شده است، ضمن اینکه باید برخی خورها را نیز لایروبی کنیم.

وی در پاسخ به دغدغه‌های کشاورزان، در رابطه با تامین بذر و ایجاد امکان حمل محصولات کشاورزی یاد آور شد: چنانچه بذر ترخیص نشده‌ای در گمرک موجود باشد، ترخیص آن سریع انجام خواهد شد و متناسب با اعلام نیاز کشاورزان استان مجوز تردد ماشین آلات حمل محصولات کشاورزی برای صادرات اعطا می‌شود.

استاندار هرمزگان در پاسخ به مطالبات ورزشکاران در رابطه با توسعه زیرساخت‌های ورزشی، ابراز داشت: عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب به زودی آغاز خواهد شد و اعتبار خوبی برای آغاز این استادیوم درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال توسعه متوازن است، تصریح کرد: ضرورت دارد فضاهای ورزشی به صورت متوازن در اختیار بانوان نیز قرار گیرد.

دوستی در بررسی مطالبات فرهنگیان میناب نیز، عنوان‌کرد: تمامی تجهیزات و اعتبارات مدارس براساس سرانه دانش‌آموزان و حساسیت ویژه‌ای با نظارت کامل توزیع می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح‌کرد: سال گذشته حدود ۵۰۰ طرح را در استان تکمیل کردیم و امسال نیز برنامه تکمیل ۴۷۰ پروژه نیمه تمام را در دستورکار قرار دادیم که احداث فرودگاه جدید، ساخت دانشگاه علوم پزشکی در شرق استان، ایجاد پتروشیمی، احداث مسکن، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری و تکمیل بیمارستان از جمله پروژه های میناب است.

استاندار هرمزگان همچنین در سفر به میناب از روند اجرایی طرح های نهضت ملی مسکن، احداث مخزن آب ۳۰ هزار. مترمکعی و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و دستوراتی در جهت تسریع در اجرای این طرح صادر کرد.

دوستی در ادامه راهی اراضی موسوم به فرودگاه قدیم میناب شد و به صورت میدانی مراحل آماده سازی و تسطیح اراضی در این نقطه را که بنا است ۵۰۰ واحد مسکونی برای مردم در آن ساخته شود، بررسی کرد.

نماینده عالی دولت در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای انجام پروژه‌های مسکن، گفت: ضرورت دارد پیمانکاران نیروهای بیشتری را برای اجرای پروژه‌ها به کار گیرند.

وی در پایان افزود: لازم است شبکه بانکی استان هرمزگان نیز با پرداخت به موقع تسهیلات همراهی بیشتری با نهضت ملی مسکن داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها