خبر خوب برادران وارنر برای موبایل‌بازها؛

نسخه موبایل بازی مورتال کامبت منتشر شد


نویسنده: حمید صفری زاده

پس از انتشار بازی مورتال کامبت 1 و بازخوردهای مثبت، حالا کمپانی برادران وارنر نسخه موبایل مورتال کامبت را تحت عنوان بازی Mortal Kombat: Onslaught  برای دو سیستم عامل اندروید و iOS معرفی کرده است.
    
مدتی است که از انتشار بازی تحسین شده مورتال کامبت 1 برای پی سی و کنسول‌های بازی نسل نهم می‌گذرد. حالا کمپانی مالک این فرانچایز یعنی Warner Bros، نسخه موبایل بازی مورتال کامبت را منتشر کرده است. این بازی توسط استودیو NetherRealm ساخته شده و اکنون برای دانلود رایگان در اپ استور و گوگل پلی در سطح جهانی در دسترس است.
داستان و گیم پلی بازی  Mortal Kombat: Onslaught
به نقل از رسانه SamMobile، داستان بازیMortal Kombat: Onslaught  درباره نقشه شینوک برای پدید آوردن دوران جنگ و نابودی است. در حالی که Elder God of Death تلاش می‌کند تا با جمع‌آوری بقایای مقدس از سراسر قلمروها قدرت خود را به دست آورد، بازیکنان باید به Raiden در ساخت تیمی از مبارزان کمک کنند و این نقشه شیطانی را شکست دهند.
بازیکنان می‌توانند از میان طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها از جمله شخصیت‌های افسانه‌ای Sub-Zero، Liu Kang، Scorpion، Kitana، Cyrax و Smoke کاراکتر خود را انتخاب کنند. این کاراکترها در انواع مختلف تخصص‌های مبارزه اعم از Assassins، Warriors، Snipers و Defenders دسته‌بندی می‌شوند و هر شخصیت دارای حرکات ویژه،Affinities  و Passive Skills ویژه خود است. بازیکنان باید این شخصیت‌ها را ابتدا باز کنند تا قابلیت انتخاب آن‌ها در مبارزه را داشته باشند.
به تدریج که بازیکنان در بازی پیشروی می‌کنند با «نبردهای به تدریج دشوار» روبرو می‌شوند و برای ادامه پیروزی، باید قدرت شخصیت را با «تکامل مهارت‌های کامبت از جمله کمبوها و توانایی‌های ویژه، ارتقاء وسایل و تجهیز Relics» افزایش دهند.
آن‌ها همچنین می‌توانند مهارت‌های شخصیت‌های خود را در Boss Tower و Chasm Modes تقویت کنند. بازیکنان حتی می‌توانند وارد Arena شوند تا «بازیکنان دیگر را در سراسر Earthrealm در مسابقات آنلاین به چالش بکشند، جوایزی کسب کنند و در سیزن‌های مسابقات Player-Vus-player (PvP) در جدول امتیازات صعود کنند».
 
گرافیک با کیفیت مورتال کامبت موبایل
به گفته سازنده، این بازی دارای گرافیک باکیفیت، کات‌سین های سینمایی و «مبارزات استخوان شکن» است. اد بون، مدیر ارشد خلاقیت در استودیوی NetherRealm و یکی از خالقان Mortal Kombat  می‌گوید:
در بازی Mortal Kombat: Onslaught، بازیکنان می‌توانند در نبردهای استراتژیک و سریع با حداکثر ده کاراکتر در آن واحد مبارزه کنند.Mortal Kombat: Onslaught  سطح جدیدی از گیم پلی استراتژیک را معرفی می‌کند و ما هیجان زده هستیم که ببینیم بازیکنان چگونه تیم‌های خود را برای غلبه بر دشمنان و چالش‌های مختلف می‌سازند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها