لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان

هرنگ جوان و خلیج فارس پارسیان حریفان خود را شکست دادند



در هفته پنجم‌ لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های هرمزگان دو بازی در شهرهای بستک و بندرلنگه برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل،  در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان تیم های هرنگ جوان بستک و خلیج فارس پارسیان حریفان خود را شکست دادند.‌


در دو بازی گروه غرب هرنگ جوان بستک با سه گل بهزیستی جناح را شکست داد. برای هرنگ جوان بستک دو گل یعقوب خردنیا  و یک گل را عبدالله رنجبر به ثمر رساند. پرشین بندرلنگه در خانه بازی را چهار بر یک واگذار کرد. ابراهیم دستبند برای پرشین بندرلنگه و برای تیم خلیج فارس پارسیان دو گل پارسا رشیدی،  دانیال رسایی و محمد بحری به ثمر رساندند. پریما اسپرت قشم در هفته پنجم استراحت داشت.


در پایان هفته سوم لیگ برتر نونهالان هرمزگان در گروه شرق تیم میعاد هرمزگان با ۴ امتیاز صدرنشین است. فولاد هرمزگان با ۳ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است.

صدرا جنوب با یک امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است. در گروه غرب و تا پایان هفته پنجم  تیم خلیج فارس پارسیان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.  تیم پرشین بندرلنگه با ۷ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. هرنگ جوان بستک با ۶ امتیاز سوم است.

پریما اسپرت قشم  با ۴ امتیاز چهارم و  بهزیستی جناح بدون امتیاز مکان  پنجم  را در اختیار دارد. در هفته ششم پنجشنبه چهارم آبان معیاد هرمزگان با  صدرای جنوب و پرشین بندرلنگه با  بهزیستی جناح و جمعه پنجم آبان پریما قشم با خلیج فارس پارسیان بازی خواهند کرد.  فولاد هرمزگان و هرنگ جوان بستک در این هفته استراحت دارند.

  لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها