بزرگترین مزایده خودرویی کشور با عرضه هزار و ٣۶٧ دستگاه خودرو آغاز شد



در پی دستور ویژه رییس قوه قضاییه بزرگترین مزایده خودرویی کشور با عرضه هزار و ٣۶٧ دستگاه خودرو آغاز شد.

       

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز سوم آبان ماه در مراسم آغاز برگزاری بزرگترین مزایده فروش خودروی ستاد مبارزه با مواد مخدر در کرمان با اشاره به حماسه‌سازی‌های شهدا در راستای آرامش و امنیت جامعه گفت: سال گذشته در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، ریاست قوه قضائیه سفری به کرمان داشت و از پارکینگ شورای هماهنگی مواد مخدر استان بازدید کرد و دستور ویژه‌ای در خصوص تعیین تکلیف خودروها صادر کرد.

او با تشریح فرایند اقدامات آماده‌سازی مزایده خودروها اظهار کرد: چند ماه قبل بزرگترین مزایده خودرویی کشور با ۱۰۱۰ دستگاه خودرو برگزار شد که حدود ۷۵ درصد آنها به فروش رسید و امروز ۱۳۶۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مزایده گذاشته و همه کارهای قانونی آنها نیز انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تشکر از نیروهای فراجا در خصوص عملکرد خوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: باید همه توان برای مبارزه با باندهای بزرگ گذاشته شود، البته با خرده فروشان نیز مقابله خواهد شد.

او در ادامه خطاب به معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: مشکل عمده استان کرمان بحث اردوگاه‌های ماده ۱۶ است که در استان فعال نیستند و به شدت نیازمند این اردوگاه‌ها هستیم و مکان مناسبی در این زمینه نداریم که درخواست حمایت لازم از شما داریم.

حمیدی با بیان این مطلب که حدود ۶۰ درصد زندانیان استان کرمان مربوط به مواد مخدر هستند، اظهار کرد: لازم است زندان‌بانی و بازپروری زندانیان نیز مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

همچنین کورش احمدیوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در این مراسم گفت: استان کرمان ۴۱۷ شهید مبارزه با مواد مخدر دارد.

او اظهار کرد: در استان کرمان اقدامات بین بخشی همه واحدها بی نظیر است و با یکدیگر هم افزا هستند.

احمدیوسفی بیان کرد: امروز دومین مزایده بزرگ خودروییِ کشور در استان کرمان برگزار می‌شود که بعد از انقلاب این دو مزایده بزرگترین فروش خودرویی بوده و این نشان از همدلی و هماهنگی واحدهای بین بخشی استان دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: امروز ۱۳۶۷ دستگاه خودرو در معرض فروش قرار می‌گیرد که شامل ۱۱۷۵ دستگاه خودروی سبک، ۵۹ دستگاه خودوری سنگین و ۱۳۳ دستگاه موتورسیکلت هستند و با این مزایده همه خودروهای مربوط به ۱۴۰۱ و ماقبل تعیین تکلیف شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این مراسم از تعامل خوبی که در نیروی انتظامی وجود دارد سخن به میان آورد و اظهار کرد: امیدوارم که سرباز خوب ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

او ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۵۲ شهید انتظامی در جهت آرامش جامعه در کل کشور جان خود را تقدیم کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: اخیراً حدود سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم مرفین و در دو روز قبل یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در یکی از محورهای استان و دیروز ۴۰۰ کیلو مورفین و هروئین و حدود ۱۸ کیلو شیشه در استان کشف و ضبط کردیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها