عدم حضور «منصور آرامی» در انتخابات مجلس



«منصور آرامی»، نماینده مردم بندرعباس،قشم،حاجی‌آباد،بندرخمیر و ابوموسی از عدم ثبت نام خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «منصور آرامی»، نماینده مردم هرمزگان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از عدم ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. 

متن پیام آرامی در این باره به شرح زیر است:« سلام و صلوات خدا بر محمد و آل محمد (ص) و سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف و گرانقدر حوزه انتخابیه ام، شهرستان های بندرعباس،قشم،حاجی آباد ،بندر خمیر و بوموسی. خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری و خادمی شما عزیزان را به مدت 8 سال در مجلس شورای اسلامی به بنده عطا نمود.

سپاس بیکران بر خداوند منان که حیات ما را در عصر انقلاب اسلامی قرارداد ، ‌انقلابی که با محوریت ولایت فقیه و رهبری های الهی و هوشمندانه امامین انقلاب به پیش می رود و امید دارم این نظام اسلامی متکی به مردم تا ظهور امام زمان (عج) تحت رهبری فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله) برقرار و مستدام باشد.

در این زمان که بیش از همیشه جهان اسلام داغدار مردم عزیز فلسطین است، از خدای بزرگ نابودی هر چه سریعتر رژیم اشغالگر خونخوار و کودک کش را مسئلت می نمایم و انشاالله این اتفاقات موجب استکبارستیزی و بیداری بیشتر امت اسلامی و وحدت همه مسلمین جهان و نابودی جنایتکاران بویژه آمریکای خبیث گردد.

همانگونه که مستحضرید اینجانب در دوره های نهم و یازدهم ، نمایندگی شما را در مجلس شورای اسلامی عهده دار بوده و بر اساس قسمی که یاد کرده بودم تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم و دفاع از حقوق و منافع آنان نهاده و سعی نمودم از آرمانهای شهدا و مطالبات به حق مردم دفاع نمایم. هر چند ممکن است کوتاهی ها و نواقصی نیز در این مسیر بوده باشد ، لیکن تمام دغدغه اینجانب حل مسائل و مشکلات شما در حوزه انتخابیه و در سطح ملی بود تا به سهم خود هم ادای دینی به نظام اسلامی نمایم و هم نزد شما و انتخاب شما سربلند باشم.

به استحضار شما هم استانی های خونگرم خود می رسانم پس از بررسی ها و مشورت فراوان به این نتیجه رسیدم که از ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس خودداری نمایم.

همین جا لازم است از تمامی دلسوزان و دوستان عزیزی که حقیر را تشویق به ثبت نام کردند متواضعانه عذرخواهی نموده و استدعا دارم عدم شرکت من در انتخابات را بی توجهی نسبت به حوزه انتخابیه تلقی ننمایند و با حضور پر شور در انتخابات این مسئولیت را به افرادی نخبه، متعهد، کارآمد، انقلابی و مومن واگذار نمایند.

در پایان از همه شما عزیران طلب حلالیت و تا عمر دارم خدمتگزار شما بوده و در کنار شماخواهم ماند و از لطف و محبت بی شمار شما عزیزان صمیمانه تشکر می نمایم.

از خداوند کریم عاجزانه و متضرعانه می خواهم که همه ما را به راهی که رضای خویش می باشد هدایت نماید.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

 منصور آرامی».

  عدم حضور «منصور آرامی» در انتخابات مجلس
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها