تیر
1405
Farsi
English
در پی اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در هرمزگان فرماندار بندرعباس شب گذشته از وضعیت بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسظ بازاریان و شهروندان بازدید کرد
اشتراک گذاری:
22 خرداد 1399 09:38
قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال