جدید به قدیم
در یک اقدام مهم برای بهبود خدمات درمانی در استان هرمزگان، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به دستگاه پیشرفته شتابدهنده خطی پزشکی مجهز شد. این پروژه با سرمایهگذاری 700 میلیارد تومانی، ظرفیت درمان بیماران سرطانی را دو برابر میکند و سفرهای درمانی خانوادهها به دیگر استانها را کاهش میدهد. محمد آشوری استاندار هرمزگان اعلام کرد که مراحل نصب دستگاه در دو ماه آینده تکمیل خواهد شد و هدف ارائه خدمات درمانی سریع و باکیفیت به مردم استان است. نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت که این اقدام بار هزینهها و رنج بیماران را کاهش میدهد و در تلاشاند تا دستگاههای تشخیص زودهنگام بیماری نیز نصب شود. دکتر پژمان شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز بیان کرد که سالانه حدود 1000 بیمار سرطانی نیاز به درمان دارند و دستگاه جدید، علاوه بر افزایش دقت درمان، ظرفیت فعلی را به میزان قابل توجهی ارتقا میدهد. همچنین برای بهبود تشخیص و درمان، چندین دستگاه ماموگرافی و سیتیاسکن جدید خریداری شده است.
بافتهای فرسوده و سکونتگاههای ناپایدار در پی بروز خسارات ناشی از بارندگیهای اخیر در بندرعباس ایمن و یا تخریب می شود.
سعید قلیچی-در جنوب ایران، در حاشیه نوار شمالی خلیجفارس، آنجا که بادهای موسمی بوی تاریخ و فرهنگ کهن را با خود حمل میکند، یازدهم آذرماه ۱۴۴ خبر تلخ درگذشت دکتر احمد بازماندگانخمیری منتشر شد.
مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی بصورت یکپارچه
( موضوع ماده 7 آيين نامه اجرايی نظام مستند سازی)-نوبت دوم
مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی بصورت یکپارچه
( موضوع ماده 7 آيين نامه اجرايی نظام مستند سازی)-نوبت اول
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به تب دنگی در هرمزگان، از ابتدای سال تاکنون به ۲۵۶ تَن رسید.
از بامداد روز سهشنبه و همزمان با صدور هشدار مدیریت بحران، همه نیروهای شهرداری بندرعباس در آمادهباش کامل قرار گرفتند. تمرکز اصلی اقدامات از ساعات ابتدایی بارندگی، پایش مستمر خورها و کانالها و مسیرهای هدایت آبهای سطحی بود تا از بروز هرگونه انسداد و خطر احتمالی پیشگیری شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از توسعه زیرساختهای زایمان و ارتقای خدمات تخصصی ناباروری در استان خبر داد.
هرمزگان قطب معماری مدارس
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است