جدید به قدیم
سید عباس عراقچی وزیر امورخارجه کشورمان خبر تفاهم نامه میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را روز چهارشنبه مصادف با نوزدهم شهریورماه، اعلام کرد. این دیدار که به میزبانی کشور مصر صورت پذیرفت در حالی منجر به توافق میان ایران و آژانس شد که روابط میان این دو پس از جنگ ۱۲ روزه دچار دگرگونی شده بود. همکاری میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و بازدید بازرسان این آژانس پس از حمله 12 روزه رژیم صهیونیستی به کشورمان که با چراغ سبز ایالات متحده آمریکا صورت گرفت و با نقض تمامیت ارضی ایران خسارات فراوانی به تاسیسات هستهای کشورمان فراهم آورد، با توجه به رویکرد آژانس در قبال اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و عدم محکومیت آن از سوی این نهاد و شخص رافائل گروسی، وارد دور جدیدی شد به گونهای که بازرسان این سازمان خاک ایران را ترک کردند. تا جایی که با تصویب مجلس، روابط با آژانس به شورای عالی امنیت ملی سپرده و بازگشت بازرسان منوط به تصویب این نهاد شد.
شهردار بندرعباس، مهدی نوبانی، در حاشیه نمایشگاه صنایع حمل و نقل با تشریح برنامههای شهرداری در حوزه حملونقل عمومی، از اقدامات مهم و آیندهنگرانه این نهاد برای نوسازی ناوگان و ارتقای زیرساختهای شهری خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و قائممقام مدیرعامل شرکت «گازپروم» روسیه تفاهمنامه همکاری راهبری به ارزش حدود ۴۰ میلیارد دلار امضا کردند.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد به دهکهای ۱ تا ۳ و زوجهای جوان وام قرضالحسنه تعلق میگیرد. تفاهمنامه احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی برای دهکهای یک تا ۳ درآمدی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک رسالت به امضا رسید.
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک