جدید به قدیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان از ارائه ۲۷ هزار و ۴۴۳ خدمت بهداشتی در مدیریت بحران شرق هرمزگان خبر داد.
با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، یاسر خوانچهمهر به عنوان سرپرست مدیریت اورژانس پیشبیمارستانی و حوادث دانشگاه منصوب شد.
دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، با اشاره به تداوم بارشهای شدید و اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی، از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از بروز حوادث و تشدید بیماریها، توصیههای بهداشتی و ایمنی را بهطور جدی رعایت کنند.
وزیر بهداشت گفت: اکنون ۲۰ هزار نفر در جادهها به دلیل تصادفات در سال فوت میکنند که اکثرا جوان و نیروی محرک و کاری کشور هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درباره تشدید بارندگی و احتمال وقوع سیلابی شدن رودخانهها مراکز بهداشتی و درمانی استان در آماده باش کامل هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درباره تشدید بارندگی و احتمال وقوع سیلابی شدن رودخانهها مراکز بهداشتی و درمانی استان در آماده باش کامل هستند.
از ابتدای سال تاکنون شمار مبتلایان به تب دنگی در هرمزگان، به ۲۵۵ تَن رسید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: داروی ایرانی «ریسدیپلام» ویژه مبتلایان به بیماری آتروفی عضلانی نخاعی، با پیگیریهای مستمر، تحت پوشش خدمات تخصصی پزشکی قرار گرفت.
ظرفیت پذیرش دستیاران در شیوه پذیرش مستقیم دستیاری در چهار رشته تخصصی بیماریهای عفونی و گرمسیری، کودکان، بیهوشی و طب اورژانس سال ۱۴۰۴ اعلام شد.
مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان هرمزگان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.