جدید به قدیم
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از خسارتهای گسترده در بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: ۳۷ گروه ارزیاب در حال بررسی خسارتهای کشاورزان در پنج شهرستان هستند.
رئیس دادسرای نظامی ناحیه شرق هرمزگان با تأکید بر تشدید نظارتها، از لزوم کنترل دقیق خودروهای حامل سوخت و توقیف فوری متخلفان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان، آخرین وضعیت امدادرسانی در پی بارشهای اخیر و وقوع سیلاب را تشریح کرد و گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر هرمزگان بهرهمند شد.
دادستان جاسک دستورات ویژهای برای رسیدگی به مشکلات سیل زدگان این شهرستان صادر کرد.
کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش عملیات امدادرسانی به مناطق و روستاهای سیلزده بندر جاسک را انجام دادند.
جانشین پلیس راه راهور فراجا با اعلام آخرین وضعیت جادهها به رانندگان توصیه کرد: هنگام تردد در محورهای زمستانی تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
در پی بارندگیهای مناسب اخیر در شرق استان هرمزگان، سد جگین بهعنوان دومین سد مخزنی بزرگ استان با ظرفیت ۱۹۱ میلیون مترمکعب بهطور کامل آبگیری شد و هماکنون در وضعیت سرریز قرار دارد؛ همزمان عملیات کنترلشده تخلیه رسوبات در حال انجام است و به ساکنان مناطق پاییندست هشدارهای ایمنی لازم داده شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: روستاییانی که منزل مسکونی آنان در سیل آسیب دیده اطلاعات خود را در سامانه self.bonyad.tech ثبت کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: طبق ارزیابیهای اولیه هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی باغی و زراعی این استان بر اثر بارندگی و تگرگ دچار آبگرفتگی یا آسیب شده است.
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید