جدید به قدیم
آبان ماه ۱۳۸۹ روز جشن هرمزگانیها برای افتتاح ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بود. ساخت ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در سفر آیتالله خامنهای (مد ظله العالی) در سال ۱۳۷۶ به مردم بندرعباس هدیه داده شد اما ۱۴سال طول کشید تا ساخته شود. ۱۸ آبان ۱۳۸۹ بود که با حضور علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی وقت، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال وقت، حسین هاشمیتختی استاندار اسبق هرمزگان و رضا محمدی اصل مدیر کل ورزش اسبق استان به بهرهبرداری رسید. استاندار اسبق هرمزگان در مراسم افتتاح ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس با اشاره به این که این ورزشگاه بزرگ برای جوانان هرمزگانی ساخته شده است، بیان داشت: اگر چه این ورزشگاه در یک مدت زمان طولانی ساخته شد اما این امر به این دلیل بود که نمیخواستیم سرعت فدای دقت شود و این ورزشگاه با دقت تمام ساخته شود اما آیا واقعا دقت کافی در ساخت این ورزشگاه شده است. اگر شده است چرا بعد از گذشت تنها ۱۴ سال شاهد مرگ خاموش این ورزشگاه هستیم و هیچ مسوولی هم به فکر آن نیست که تنها ورزشگاه استان در حال نابودی است. در طول ۱۴ سالی که ورزشگاه خلیج فارس به بهرهبرداری رسیده است، رضا محمدی اصل، محمود آرامی، غلامعلی دانشور ، محمود رضا امیاری مدیران کل ورزش هرمزگان بوده اند و اگر هر یک از این مدیران در طول مدت خدمت خودشان بودجهای برای این ورزشگاه در نظر میگرفتند شاید اکنون این سرنوشت را نداشت.
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با استقبال قاسم رنجبریان رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان هرمزگان وارد بندرعباس شد. مهدی تاج که برای سفر به لارستان و تماشایی دیدار تیم ملی فوتسال ایران و روسیه قصد عزیمت به این شهر را داشت در گفت و گو اختصاصی با روزنامه صبح ساحل شرکت کرد.
حواشی ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، حضور زنان در فروشگاه، انگلیسی حرف زدن مرد بیسواد و شائبه سانسور کاراکتر پشه در مهمونی در حواشی این هفته.