جدید به قدیم
مراسم معارفه «عادل پیغامی» بهعنوان رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم روز گذشته در حالی برگزار شد که بازتاب چندانی در بین مردم نداشت.
اگر سفر مشاور رییس جمهور هم پیش نمیآمد باز منطقه آزاد قشم برای هرمزگان اولویتی ناگزیر بود. دلایل روشنی را می توان برای این ادعا برشمرد.
«سعیدمحمد»، مشاور رییسجمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به همراه «افشار فتحالهی»، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم چند روز پیش در سفر به جزیره هرمز و شهرستان بشاگرد در جریان مشکلات مردم این مناطق در حوزه های مختلف اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال قرار گرفتند.
چند روز پس از انتصاب سعید محمد از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشورو معرفی او از سوی رئیس دولت سیزدهم به سمت مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد ،شاهد انتصاب های دیگری در دبیرخانه این شورا بودیم.