جدید به قدیم
وزیر نفت ۱۵ فروررین خبر داد که تا چند روز آینده همه کارت های موجود در جایگاه های سوخت جمع آوری شده و توزیع بنزبن فقط با کارت های سوخت شخصی میسر می گردد.به عبارت دیگر وزارت نفت به مردم گوشزد کردند که آنها همه ی بنزینی که هر ماه می توانند مصرف کنند فقط ۱۶۰ لیتر بنزبن شامل ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ توماتی و ۱۰۰ لیتر بنزین ۳۰۰۰ تومانی است و لا غیر و هموطنان باید ترددهای درون شهری و برون شهری خود را با این مقدار سهمیه ماهانه بنزبن مدیریت کنند.
شلوغی مطبهای شهر بندرعباس و صف طولانی بیماران کلافه آنهم در گرماگرم تیرماه مسئلهای نیست که بشود از آن بهراحتی عبور کرد.
شیوع ویروس کرونا و مسائلی که به دنبال آن به وجود آمد، باعث ایجاد جو روانی منفی و اختلال افسردگی عظیم میان مردم شد. قشری که در این میان بیش از همه آسیب دید اما کادر درمان بود.
سالهاست به دنبال تحمیل تحریمهای ظالمانه استکبار به کشورمان، وضعیت بهداشت و درمان نیز همچون بخشهای مختلف مناسب نیست