جدید به قدیم
در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، راه ارتباطی بخش رویدر به مرکز شهرستان خمیر و همچنین مرکز استان هرمزگان در محدوده آبنمای کروئیه مسدود شد و در حال حاضر تردد در این مسیر امکانپذیر نیست.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای هرمزگان با صدور هشدار قرمز از سوی سازمان هواشناسی، گفت: تمامی نیروها، اکیپها و ماشینآلات راهداری برای مقابله با بارندگیهای شدید آماده باش هستند.
فرماندار شهرستان سیریک با اشاره به هشدار هواشناسی سطح قرمز، بر آمادگی کامل ستاد بحران، هماهنگی دستگاههای اجرایی و اطلاعرسانی بهموقع به شهروندان تأکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع بیمه رانندگان در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح می شود تا راهکاری جامع و پایدار برای تأمین منابع مالی و رفع نارساییها ارائه گردد.
رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی از تداوم عملیات اجرایی بهسازی محور دوراهی خوش هنگام – سیاهو - احمدی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان هرمزگان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان گفت: توسعه زیرساختهای خدماتی و رفاهی در جاده ترانزیتی بندرعباس - سیرجان با جدیت در حال پیگیری است.
عملیات گسترده تسطیح شانه راه، ورگلاژ محور، پاکسازی دهانه پلها و نصب تابلوهای موردنیاز در محورهای پارسیان–لنگه و پارسیان–کوشکنار با هدف ارتقای ایمنی و بهبود کیفیت تردد اجرا شد.
انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان بهانهای شد تا بازهم دستبهقلم شوم و از یک درد بگویم. دردی که به سوهان روح مردم رویدر مبدل شده است.
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است