جدید به قدیم
۸ تیرماه صد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع تعامل، هم اندیشی و تبادل نظر بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرمزگان پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به کرونا با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و شهردار بندرعباس برگزار شد. در این جلسه اعضای شورا پیشنهادات و انتظارات خود را ارائه کردند و در پایان هم شهردار بندرعباس و نمایندگان مجلس به بیان نظرات خود پرداختند. احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس: در جلسات شورا دخالتی نداشتهام ???? پشت آلومینیوم المهدی هرمزگان کثیف ترین افراد وجود داشتند. ???? ما مسئولان باید باهم یکی باشیم تا کنار هم بتوانیم حقوق مردم را پس بگیریم وگرنه رفتن اعضای شورا به کنار فاضلاب یا نامه نگاری به رئیس جمهور هیچ سودی ندارد. ???? مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس دهم بزرگترین خیانت را به مردم کردند. ???? در این دوره برخلاف دوره قبل هر پنج نماینده در موضوعات مختلف باهم اتفاق نظر داریم.
هفته گذشته روزهای پرکاری برای نمایندگان استان هرمزگان در خانه ملت بود. دیدار با وزرای مختلف ازجمله وزیر بهداشت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامهوبودجه برای رفع مشکلات استان هرمزگان بیش از دیگر دیدارها رسانهای شد.
وزیر بهداشت میگوید : در استانهای کردستان، آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کرمانشاه در اوج پیک اول بیماری کرونا قرار داریم.
قطار خانه ملت امروز با ۲۷۶ نفر منتخب مردم حرکت خود را از ایستگاه یازدهم بهارستان آغاز میکند.
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است