جدید به قدیم
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای مسئولیت اجتماعی خود، مجتمع ۶ کلاسه فرهنگی و آموزشی فاطمه الزهرا (ع) را افتتاح کرد. سپس مدیر عامل این شرکت، تجهیزات اتاق عمل به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال به بیمارستان امام سجاد ( ع) اهدا کرد. به گزارش صبح ساحل، در جهان امروز شرکتها و سازمانهای بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی که همان بیان تعهد به ارزشهایش به جامعه و محیط زیست خود گام بر میدارند تا بتوانند احترام به حقوق انسانی، توسعه پایدار، محافظت از محیط زیست، ترویج عدالت اجتماعی، حمایت از جوامع محلی و تعهد به اخلاق و شفافیت در اعمال خود به پیرامون خود تزریق کنند. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این مسیر، کماکان ثابت قدم بوده و به تعهدات مسئولیت اجتماعی خود همواره عمل کرده است. تازه ترین اقدام این شرکت، افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه الزهرا (ع) و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد ( ع) در شهرستان سیریک بوده است. مدیرعامل شرکت فولاد کاوه کیش اهدا و اجرای این دو برنامه را همزمان با هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان انجام داد.
در جهان امروز شرکتها و سازمانهای بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی که همان بیان تعهد به ارزشهایش نسبت به جامعه و محیط زیست است، گام برمیدارند تا بتوانند احترام به حقوق انسانی، توسعه پایدار، محافظت از محیط زیست، ترویج عدالت اجتماعی، حمایت از جوامع محلی و تعهد به اخلاق و شفافیت در اعمال خود را به پیرامون تزریق کنند. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این مسیر، کماکان ثابت قدم بوده و به تعهدات مسئولیت اجتماعی خود همواره عمل کرده است. تازه ترین اقدام این شرکت، افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه الزهرا (س) و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد ( ع) در شهرستان سیریک بوده است. مدیرعامل شرکت فولاد کاوه کیش اهدا و اجرای این دو برنامه را همزمان با هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان انجام داد.
در جهان امروز شرکتها و سازمانهای بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی که همان بیان تعهد به ارزشهایش نسبت به جامعه و محیط زیست است، گام برمیدارند تا بتوانند احترام به حقوق انسانی، توسعه پایدار، محافظت از محیط زیست، ترویج عدالت اجتماعی، حمایت از جوامع محلی و تعهد به اخلاق و شفافیت در اعمال خود را به پیرامون تزریق کنند. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این مسیر، کماکان ثابت قدم بوده و به تعهدات مسئولیت اجتماعی خود همواره عمل کرده است. تازه ترین اقدام این شرکت، افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه الزهرا (س) و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد ( ع) در شهرستان سیریک بوده است. مدیرعامل شرکت فولاد کاوه کیش اهدا و اجرای این دو برنامه را همزمان با هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان انجام داد. جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه الزهرا (س) در سیریک، بیان داشت: در هفته وحدت، توفیق این را داشتیم که در شهرستان سیریک و در حضور امام جمعه محترم و معزز این شهر و نماینده محترم ولی فقیه استان باشیم.حاتمی ادامه داد: به همراه حضرت آیت الله عبادی زاده، پیگیریهای مجدانهی برادر عزیز و ارجمندمان امام جمعه محترم شهرستان سیریک، حاج آقای سالاری، بستری فراهم شد تا بتوانیم این دو گام ارزشمند را در شهرستان سیریک اجرایی کنیم.حاتمی با اشاره به هفته وحدت و ایجاد همدلی بین سایر اقوام و مذاهب افزود: در همین جا از فرماندار محترم سیریک و سایر عزیزان اهل تسنن، ائمه محترم اهل تسنن که مجدانه موضوعات و مسائل را پیگیری کردند، تشکر ویژهای دارم. مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطر نشان کرد: در سایه همدلی، برادری و اتحادی که به وجود آمده شاهد دو اتفاق مثبت در این شهر هستیم، افتتاح مجتمع آموزشی و فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر، ۶ کلاسه و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.حاتمی افرود: برنامه دیگر امروز، رونمایی از تجهیزات اتاق عمل که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شکل گرفته و انشالله این موضوع در راستای رسالت و تکلیفی ست که در فولاد کاوه جنوب کیش است و در راستای تکالیف و رسالت اجتماعی که داریم تا بتوانیم مسائل و موضوعات مختلف دیگری را نیز حل کنیم.
در جهان امروز شرکتها و سازمانهای بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی که همان بیان تعهد به ارزشهایش نسبت به جامعه و محیط زیست است، گام برمیدارند تا بتوانند احترام به حقوق انسانی، توسعه پایدار، محافظت از محیط زیست، ترویج عدالت اجتماعی، حمایت از جوامع محلی و تعهد به اخلاق و شفافیت در اعمال خود را به پیرامون تزریق کنند. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این مسیر، کماکان ثابت قدم بوده و به تعهدات مسئولیت اجتماعی خود همواره عمل کرده است. تازه ترین اقدام این شرکت، افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه الزهرا (س) و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد ( ع) در شهرستان سیریک بوده است. مدیرعامل شرکت فولاد کاوه کیش اهدا و اجرای این دو برنامه را همزمان با هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان انجام داد. جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در افتتاح مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه الزهرا (س) در سیریک، بیان داشت: در هفته وحدت، توفیق این را داشتیم که در شهرستان سیریک و در حضور امام جمعه محترم و معزز این شهر و نماینده محترم ولی فقیه استان باشیم.حاتمی ادامه داد: به همراه حضرت آیت الله عبادی زاده، پیگیریهای مجدانهی برادر عزیز و ارجمندمان امام جمعه محترم شهرستان سیریک، حاج آقای سالاری، بستری فراهم شد تا بتوانیم این دو گام ارزشمند را در شهرستان سیریک اجرایی کنیم.حاتمی با اشاره به هفته وحدت و ایجاد همدلی بین سایر اقوام و مذاهب افزود: در همین جا از فرماندار محترم سیریک و سایر عزیزان اهل تسنن، ائمه محترم اهل تسنن که مجدانه موضوعات و مسائل را پیگیری کردند، تشکر ویژهای دارم. مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطر نشان کرد: در سایه همدلی، برادری و اتحادی که به وجود آمده شاهد دو اتفاق مثبت در این شهر هستیم، افتتاح مجتمع آموزشی و فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر، ۶ کلاسه و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.حاتمی افرود: برنامه دیگر امروز، رونمایی از تجهیزات اتاق عمل که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شکل گرفته و انشالله این موضوع در راستای رسالت و تکلیفی ست که در فولاد کاوه جنوب کیش است و در راستای تکالیف و رسالت اجتماعی که داریم تا بتوانیم مسائل و موضوعات مختلف دیگری را نیز حل کنیم.
از طریق یکی از همکاران سابقم فهمیدم، سرزمینتان یک مبدا از طرح خانمان برانداز انتقال آب جنوب به فلات مرکزی است.
ناتوانی مسئولان هرمزگان در اقناع مردم سیریک در خصوص اجرای پروژه آبشیرینکن 2 میلیون مترمکعبی اصفهان، به تریبون نماز جمعه این شهرستان رسید. نزدیک به 9 ماه است که اهالی سیریک نسبت به جانمایی این آبشیرینکن معترضاند اما گلایه آنها راه بهجایی نبرده است. درحالیکه هم شیلات هرمزگان و هم عضو هیئتعلمی پژوهشگاه ملی اقیانوسشناسی و علوم جوی در خصوص تبعات سنگین ایجاد این آبشیرینکن در این محدوده حساس دریایی هشدار دادهاند اما نمایندگان عالی دولت در هرمزگان در خصوص این مطالبه واکنش رسمی نداشتهاند تا اهالی این کنش را «بیعملی» یا «تعلل» آنها تلقی کنند.
اعتراض اهالی چند روستا در شهرستان سیریک به راهاندازی آبشیرین کن 2 میلیون متر مکعبی برای انتقال آب دریا به اصفهان، همچنان بیپاسخ مانده است. اهالی روستای کناردان، بنداران و زیارت روز جمعه 31 فروردین ماه بار دیگر نارضایتی خود را از محل جانمایی پروژه آبشیرینکن اصفهان با شعارهایی چون «آب اصفهان به قیمت جان سیریک» اعلام کردند. اهالی میگویند که با انتقال آب مسئلهای ندارند اما جانمایی این آبشیرین کن در نزدیکی روستاها، اشتغال آنها یعنی صید و صیادی را به موجب حجم پساب آب شیرینکن تحت تاثیر قرار خواهد داد و همچنین به دلیل افزایش شوری آب موجب تعطیلی حداقل 16 مراکز تکثیر و پرورش میگو در این منطقه میشود.
صنعت گردشگردی در دنیای امروز از صنایع پردرآمد و پول ساز محسوب می شود به طوری که بسیاری از کشورها که از منابع انرژی های فسیلی مانند نفت، گاز و زغال سنگ محرومند با سرمایهگذاری در بخش گردشگری توانستهاند درآمدی همسنگ با کشورهای صاحب انرژی را تصاحب نمایند.
به گزارش سرویس اطلاعرسانی جوی صبح ساحل، اداره هواشناسی استان هرمزگان پس از اعلام خبر فعالیت سامانه بارشی از روز سهشنبه 7 آذرماه، هشدار زرد صادر کرد. این سامانه بارشی از فردا وارد کشور می شود و از سه شنبه در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان فعال خواهد شد. برای این سامانه بارشی که تا اواخر روز جمعه 10 آذرماه در استان هرمزگان فعال است، رگبار باران پراکنده، رعدوبرق تندباد لحظهای با احتمال تگرگ با تأکید بر مناطق شرقی و مرکزی استان تنگه هرمز و بخشهایی از دریای عمان پیشبینی میشود. هواشناسی هرمزگان، احتمال طغیان رودخانههای فصلی، آسیب به محصولات کشاورزی و اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک را پیشبینی کرده و تأکید کرد که از اسکان در حاشیه رودخانههای فصلی خودداری شود. منطقه اثر این سامانه بارشی، بندرعباس، سیریک، جاسک، میناب، رودان، حاجیآباد، بشاگرد، ابوموسی، جزیره کیش، بستک، پارسیان و سواحل شرقی هرمزگان پیشبینیشده است. شایانذکر است که به دلیل تغییرات جوی و مدل توده بارشی، پیشبینیها ممکن است تغییر کند.
سازمان هواشناسی هرمزگان با صدور هشدار سطح زرد از افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج، بارش باران و تگرگ در سواحل استان هرمزگان بهویژه در دریای عمان و شرق تنگه هرمز از روز پنجشنبه 27 مهر تا بعدازظهر یکشنبه 30 مهر خبر داد. به گزارش صبح ساحل و بر اساس آخرین بولتن پیشبینی جوی سازمان هواشناسی استان هرمزگان، پیشبینی باران برای بستک، بشاگرد، رودان و حاجیآباد و نوار ساحلی هرمزگان و هشدار زرد جوی از صبح پنجشنبه 27 مهر تا اواخر وقت یکشنبه 30 مهر در غرب دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیجفارس، مناطق ساحلی استان هرمزگان است. براثر این مخاطرهجوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری در تنگه هرمز، احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفسهای پرورش ماهی و احتمال اختلال در تردد کشتیهای تجاری در دریای عمان پیشبینی میشود. سازمان هواشناسی برای کاهش آسیبهای ناشی از این شرایط جوی اعلام کرد: تردد شناورهای سبک بهویژه در دریای عمان و شرق تنگه هرمز بااحتیاط صورت بگیرد و از فعالیتهای تفریحی و شنا بهویژه در سواحل جاسک، سیریک، هرمز، بندرعباس، قشم، لارک و هنگام خودداری شود. هواشناسی از مردم خواست تا در روزهای شنبه و یکشنبه از تردد در حاشیه رودخانهها و صعود به ارتفاعات استان بهشدت خودداری کنند. همچنین اعلام شد: کشاورزان تمهیدات لازم برای گلخانهها، و سالنهای پرورشی در برابر رگبار و باران - عدم چرای دام در ارتفاعات و حاشیه رودخانهها - تنظیم دما و نور گلخانهها با توجه به افزایش رطوبت و کمبود تابش انجام دهند.