جدید به قدیم
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اشاره به هشدارهای هواشناسی و افزایش احتمال بارندگیهای فصلی، نسبت به خطر غرقشدگی در رودخانههای فصلی استان هرمزگان بهویژه در مناطق بشاگرد و جاسک هشدار داد.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای هرمزگان با صدور هشدار قرمز از سوی سازمان هواشناسی، گفت: تمامی نیروها، اکیپها و ماشینآلات راهداری برای مقابله با بارندگیهای شدید آماده باش هستند.
از بعد ازظهر امروز و امشب دومین سامانه بارشی جنوبی از غرب هرمزگان وارد استان میشود و سبب ناپایداری جوی ودریایی خواهد شد.
فرماندار شهرستان سیریک با اشاره به هشدار هواشناسی سطح قرمز، بر آمادگی کامل ستاد بحران، هماهنگی دستگاههای اجرایی و اطلاعرسانی بهموقع به شهروندان تأکید کرد.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به بارشهای شدید و سیل در جنوب کشور هشدار داد.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به صدور پیاپی هشدارهای هواشناسی نسبت به تشدید بارشها گفت: تا روز جمعه اکثر استانهای کشور شاهد بارش شدید باران، کولاک برف و افت محسوس دما خواهند بود.
بدنبال هشدار سطح قرمز هواشناسی در استان، مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان وضعیت هشدار صادر کرد.
وزیر کشور، در پی اعلام هشدار قرمز هواشناسی برای استانهای فارس، بوشهر، هرمزگان و کرمان به استانداران مربوطه و سازمان مدیریت بحران دستور آمادهباش صادر کرد.
به دنبال بارندگیهای اخیر سازهها و سدهای آبخیزداری شهرستان پارسیان سه میلیون و ۵۰ هزار مترمکعب آبگیری شد.
بر اساس گزارش ایستگاههای هواشناسی استان هرمزگان، در ۲۴ ساعت گذشته جزیره کیش و لاوان با ثبت بیشترین میزان بارش، پربارانترین نقطه استان بوده است. در مقابل، برخی مناطق از جمله بشاگرد و جاسک در این مدت بارندگی نداشتهاند و کمترین میزان بارش را به خود اختصاص دادهاند.
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک