جدید به قدیم
گزارشات میدانی نشان میدهد به علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت، توزیع بنزین در جایگاههای سوخت سراسر کشور قطع شده است.
«فریدون همتی»، استاندار هرمزگان عصر پنجشنبه 25 شهریور طی سفر به شهرستان حاجیآباد ۶ پروژه شامل، سردخانه در سرگز، مدرسه دو کلاسه روستای میرحسینی (به نیابت از ۱۱ پروژه آموزشی)، زمین ورزشی فارغان(به نمایندگی از ۳ پروژه دیگر)، پمپ بنزین شمیل، گلخانه در روستای سیروئیه (به نیابت از ۵ پروژه دیگر) و واحد صنعتی سبدسازی را افتتاح کرد.
ساعت ۱۵ امروز یک دستگاه تانکر نفتکش و یک دستگاه خودروی تیبا حامل سوخت قاچاق به شدت به هم برخورد کردند . این حادثه که نرسیده به پمپ بنزین چاه فعله محور بندرعباس میناب رخ داد دو سرنشین تیبا در خودرو سوختند و جان دادند .
بدنبال آتشسوزی تانکر حامل بنزین در جاده بندرعباس به میناب متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند.شدت آتشسوزی به حدی بود که این ۳ سرنشین تانکر نتوانستند به موقع از کامیون خارج شوند و هر سه در آتش سوختند. همکنون تلاشها برای خنککردن تانکر و خارج کردن آن از جاده توسط عوامل آتشنشانی، پلیس راه و هلال احمر در جریان است.
یک دستگاه خودرو پژو به علت اتصالی برق پمپ بنزین ، در چهارراه پردیس بندرعباس دچار آتش سوزی شد.
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید