جدید به قدیم
با توجه به کم شدن مراجعهی داوطلبان اهدای خون بر اثر شیوع آنفلوآنزای فصلی و کاهش ذخایر خونی استان، از شهروندان گرامی واجد شرایط اهدای خون (18 تا 65 سال) درخواست میشود برای یاریرسانی به بیماران، به مراکز انتقال خون در بندرعباس، بندرلنگه، قشم و میناب مراجعه کنند. شایان ذکر است افراد مبتلا به بیماری میتوانند پس از بهبودی کامل و رفع علائم خون اهدا کنند.
آدرس و ساعات مراجعه
◇ بندرعباس بلوار شهید بهشتی، روبهروی آموزش و پرورش ناحیه 2 7:30 الی 19:30
◇ بندرلنگه بلوار طالقانی، جنب بانک ملی مرکزی 7:30 الی 13:30
◇ میناب خیابان امام خمینی (ره) 7:30 الی 13:30
◇ قشم خیابان فرمانداری، روبهروی فرمانداری از ساعت 16:00 الی 20:30
با افزایش بیماریهای فصلی و کاهش مراجعه داوطلبان اهدای خون، ذخایر خونی استان هرمزگان کاهش یافته است. ایمان زارعی مدیر کل انتقال خون ضمن تشکر از مردم نوعدوست هرمزگان از شهروندان واجد شرایط درخواست کرد برای کمک به بیماران نیازمند، به مراکز انتقال خون در بندرعباس، بندرلنگه، قشم و میناب مراجعه کنند.
در پی کاهش مراجعه اهداکنندگان بهسبب شیوع آنفلوآنزای فصلی، ذخایر خونی استان کاهش یافته و نیاز فوری به تمام گروههای خونی اعلام شد.