تجلیل از ۷ کارگر نمونه هرمزگان در سی و هفتمین جشنواره امتنان
23 اردیبهشت 1405 11:36آیین سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه و گروههای کار نمونه هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کیومرث برخورداری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و از کارگران و واحدهای نمونه تقدیر به عمل آمد.