دوئل تمام ایرانی در لیگ جهانی کاراته/ اباذری با شکست قهرمان المپیک به مدال طلا رسید



در جریان مبارزه فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته سری آ در پرتغال، مصاف ۲ نماینده ایران با برتری اباذری مقابل گنج‌زاده به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، در جریان دیدار فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم رقابت‌های لیگ جهانی سری آ کاراته در پرتغال، صالح اباذری با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سجاد گنج‌زاده دارنده مدال طلای المپیک به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

صالح اباذری برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها، پس از قرعه استراحت در دور نخست، توماس کاسا از اسلواکی را ۴ بر ۲ شکست داد، سپس ۱ بر صفر مقابل کریس بلبنه از فرانسه پیروز شد تا در دور چهارم با نونا مریرا از کشور میزبان روبرو شود، اباذری با برتری ۳ بر ۲ راهی دیدار نیمه نهایی شد. صالح اباذری در نیمه نهایی ۶ بر یک دیاس اناربیکوف قهرمان امیدهای آسیا را از پیش رو برداشت تا به همراه گنج‌زاده راهی فینال شود.

در رقابت کسب مدال برنز وزن ۶۸- کیلوگرم بانوان نیز مبینا کاویانی نتیجه را ۹ بر ۳ به لئا ووکجا از کرواسی واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

به این ترتیب پرونده حضور نمایندگان کاراته ایران در مسابقات لیگ جهانی سری آ پرتغال ۲۰۲۳ با دو مدال طلا و نقره بسته شد. این مسابقات به مدت ۳ روز در ماتوسینوس پرتغال برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها