نوجوان 14 ساله با ضربات چاقو جان سپرد

مشاجره خونین در ساحل خواجه عطا



درگیری لفظی در ساحل خواجه عطا بندرعباس، منجر به قتل  نوجوان 14 ساله شد.نوجوانی که توسط پسر 18 ساله با ضربات چاقو از ناحیه گردن و کتف مجروح شد و ساعاتی بعد در بیمارستان جان سپرد. این حادثه در پنج شنبه گذشته رخ داد و یکی از همدستان قاتل که نوجوان 16 ساله ای بود در همان صحنه حادثه دستگیرشد.قاتل نیز در شهرک پیامبر اعظم و2نفر دیگر نیز در مسیر میناب به تله قانون افتادند.قتل بر اثرهیچ و پوچ. قاتل فرد ناشناسی بوده که فقط چند دقیقه مقتول را در کنار ساحل دیده بود. اما درگیری  لحظه ای، پایش را به دادگاه و زندان کشاند و جان نوجوانی را در آغوش مادرش گرفت... 
      
 صحنه تلخ
پنج شنبه دوم آذرماه.منزل مسکونی تا دریا چند قدم بود و امیر14 ساله مانند اکثر اوقات با دوستانش راهی ساحل شده بود تا فوتبال بازی کنند. عقربه های ساعت 22 را نشان می داد ... خودروی پرایدی متوقف شد و 4 نوجوان و جوان که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند پیاده شدند ودر کنار ساحل پرسه زدند. در این تردد آنها با امیر روبرو شدند، متلکی به او گفتند و این سرآغاز بازگشایی  پرونده جنایت تلخی  شد. آنها سوار بر خودرو قصدترک محل را داشتند اما امیر با عصبانیت چند سنگ به سمت خودروی آنها پرتاب کرد.بلافاصله دو نفر سرنشین به نام های  محسن و بهزاد پیاده وجلوی چشمان عابران،با امیر گلاویز شدند. محسن به گردن و کتف امیر چاقو فرو کرد... عابران وحشت زده به سمت آنها دویدند. محسن با خودرو از محل گریخت ولی بهزاد به دست مردم و گشت پلیس دستگیر شد. 
     
 مرگ 
ساعت 10 و 30دقیقه . امیر غرق خون روی زمین افتاده بود و مردمی که دورش حلقه زده بودند.دقایقی زنی شیون کنان خود را به پیکر نیمه جان او رساند ودر آغوشش گرفت، لحظه ای بعد نفس های امیر قطع شد...کادر درمانی بیمارستان شهید محمدی بیان داشتند که در همان دقایق اولیه این نوجوان بر اثر شدت جراحات و خونریزی وارده جان سپرده است.
     
 اعتراف 
پرونده قتل بر روی میز کارگاهان پلیس آگاهی استان باز شد و با دستور مقام قضایی پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند. کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان با تشکیل یک تیم منسجم در کمترین زمان  به محل وقوع درگیری واقع در بلوار ساحلی بندرعباس اعزام شدند. پلیس با توجه به سرنخ های موجود ،رد مخفیگاه محسن در شهرک پیامبر اعظم  زدند و او را دستگیر کردند.
سردار"علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه که متهم به قتل در بازجویی های فنی انجام شده به انجام درگیری منجر به قتل با همکاری و مشارکت سه نفر اعتراف کردافزود : با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد دو متهم دیگر با یک دستگاه خودرو پراید به سمت خارج از بندرعباس و به مقصد شهرستان میناب متواری شده اند. وی  بیان داشت: بلافاصله با هماهنگی فرماندهان انتظامی شهرستان میناب طرح مهار اجرا شد که خودرو مذکورتوسط مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی چغازردی شناسایی و  در یک عملیات منسجم خودرو متوقف و دو همدست قاتل نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.سردار جاویدان اظهار داشت: متهم به قتل در بازجویی فنی به جرم ارتکابی و قتل مقتول اقرار و معترف شد در روز حادثه به همراه 3 متهم همدست خود با یکدستگاه  خودروی پراید در بندرعباس درحال تردد بودند که مقتول سنگی را به طرف خودرو آنان پرتاب کرده که آنها از ماشین پیاده شده و با چاقویی که در دست داشتند دوضربه  به مقتول وارد کرده و از محل متواری شده اند.فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرارمناسب روانه زندان شدند. 
  
اسامی افراد پرونده قتل مستعار است 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها