دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان:

تایید صلاحیت ۹۷ داوطلب در استان هرمزگان /۴۶ نفر رد صلاحیت/۱۱ بانو تایید صلاحیت شده اند



دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ۹۷ داوطلب استان هرمزگان را تایید کرد.
  
محمد جواد خجسته در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل افزود: طبق اعلام هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تعداد ۹۷ داوطلب تاییده شد ۵۴ نفر حوزه مرکزی استان، ۲۴ نفر حوزه شرق و ۱۹ نفر حوزه غرب هرمزگان هستند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان هرمزگان با اشاره به تایید صلاحیت ۱۱ بانو در دوازدهمين دور انتخابات مجلس شواری اسلامی استان هرمزگان گفت: در این دوره از انتخابات در استان هرمزگان ۱۱ داوطلب بانو در هرمزگان تابید صلاحیت شده اند که از این تعداد هفت نفر حوزه مرکزی، دو نفر حوزه شرق و دو نفر حوزه غرب هرمزگان بوده اند.

وی با اشاره به داوطلبان که با عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت روبرو شده اند شده‌اند، گفت: ۴۶ داوطلب یا عدم تایید صلاحیت مواجه شدند که از این تعداد ۲۹ نفر حوزه مرکزی، ۶ نفر حوزه شرق و ۱۱ نفر حوزه غرب بودند و ۱۳ نفر با عدم احراز روبرو شدند که از این تعداد هفت نفر حوزه مرکزی، سه نفر حوزه شرق و سه نفر حوزه غرب هرمزگان بوده است .

خجسته خاطر نشان کرد: داوطلبانی که عدم تایید و عدم احراز صلاحیت شده‌اند می‌توانند از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه شکایت خود را به استناد بند "ب" ماده ۶۳ به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها