دعوت از شهرداران هرمزگان برای شرکت در مراسم رونمایی از برندینگ بندر تاریخی لافت


نویسنده: معصومه نعمتی

شهردار بندر تاریخی لافت از شهرداران و دهیاران استان هرمزگان برای شرکت در مراسم رونمایی از برندینگ این بندر تاریخی دعوت کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، «محمد آتشین‌ماه»، شهردار بندر تاریخی لافت با اعلام خبر رونمایی از برندینگ این بندر تاریخی در بندرعباس، گفت: برندینگ بندر تاریخی لافت که درواقع شناسنامه هویت دیداری و حاصل توجه به پیام زمینه شهر است، ساعت 18 فردا، دوشنبه 18 دی‌ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس رونمایی می‌شود.

وی افزود: برای اینکه به شناختی از شهر برسیم باید خاطرات، روایت‌ها، نحوه زندگی مردم، فرهنگ، تمدن، تجارت، اقتصاد و غیره را از حافظه شهر استخراج کنیم.

آتشین‌ماه اضافه کرد: ما با پژوهش‌هایی که در این زمینه داشتیم توانستیم داده‌های مورد نیاز را از حافظه شهر خارج کرده و با توجه به آن به یک مدل مدیریت شهری برسیم. مدلی که درواقع توجه به پیام زمینه بود؛ که شهر از ما چه می‌خواهد. بنابراین از تمام شهرداران و دهیاران استان هرمزگان دعوت می‌کنیم تا برای دیدن این نمونه از مدیریت شهری که ما در لافت پیاده کرده‌ایم و  همچنین تبادل نظر در این رابطه در مراسم رونمایی از برندینگ بندر تاریخی لافت شرکت کنند.

وی درمورد سفر دریانوردان لافتی با لنج بادبانی به بندرعباس گفت: سفر دریانوردان با لنج به بندر تاریخی کنگ و اینک سفر به بندرعباس، زیرمجموعه همان حافظه شهر است؛ همان‌طور که دریانوردان در گذشته به «سفر گَپ» می‌رفتند و مراودات تجاری و فرهنگی داشتند.

شهردار لافت افزود: فردا با تنها جهاز بادبانی ایران از لافت به بندرعباس سفر می‌کنیم تا برندینگ این بندر تاریخی را با عنصری که از حافظه شهر گرفته‌ایم رونمایی کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها