تیم دوومیدانی دختران دانش آموز نگین خلیج فارس در جایگاه سوم مسابقات استانی قرار گرفت



مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: تیم دوومیدانی دختران دانش آموز نگین خلیج فارس با نیازهای ویژه (استثنایی) در جایگاه سوم مسابقات استانی قرار گرفت.  

 

به گزارش صبح ساحل، حسین رنجبر گلشواری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دوومیدانی دانش آموزان دختر (استثنایی) بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس در بین هفت تیم از شهرستان های بندرخمیر، بندرلنگه، قشم، میناب، بستک و ناحیه یک و ۲ بندرعباس موفق به کسب مقام سوم شد.

وی بیان داشت: در این دوره از مسابقات در رشته دو ۴۰۰ متر حاجی آباد و بندر خمیر رتبه اول و دوم را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش قشم یادآور شد: تیم دومیدانی دختران قشم توانست به همت مربی و سرپرست تیم سکینه رسوک و سیده زهرا حسینی کاپ مقام سومی را برای جزیره قشم به ارمغان آورند.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: این تیم برای نخستین بار با همت محبوبه محمدی سربارانی موفق به کسب این مقام در استان هرمزگان شده است.

وی گفت: این مسابقات با حضور ۵۰ دانش آموز دختر با نیازهای ویژه (استثنایی) و هفت تیم در رشته های دو میدانی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر، پرش طول و پرتاب وزنه روزهای (۲۴ و ۲۵ دیماه) در شهر بندرعباس برگزار شد که محبوبه محمدی، عایشه پرگرد و معصومه بازماندگان با نیازهای ویژه به همراه سرپرست و مربی اعزامی در قالب یک تیم در رشته دوومیدانی از ۲ مدرسه استثنایی متوسطه اول و دوم «طلوع» و «فروزان» نگین خلیج فارس در این دوره از مسابقات استانی به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش قشم ادامه داد: این تیم دانش آموزی دختران با نیازهای ویژه از پایه های هفتم، هشتم و یازدهم مدارس استثنایی شهر قشم در این مسابقات حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها