در فاصله دو هفته مانده به پایان

لیگ برتر فوتبال بندرعباس توحید پاتل ایسین عنوان قهرمانی را کسب کرد



قهرمان زود هنگام  لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابت ها مشخص شد.
به گزارش صبح ساحل،در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس و با توجه به سومین شکست متوالی تیم مهرداد بندرعباس و تساوی  توحید پاتل ایسین مقابل فولاد نوین هرمزگان ،  سند قهرمانی زود هنگام تیم فوتبال توحید پاتل ایسین امضاء شد.
اسماعیل کرمشاهی سرمربی تیم پاتل ایسین که از همان ابتدای فصل با بستن تیمی قدرتمند هدف خود و یارانش  را کسب جام قهرمانی و صعود به لیگ استان بنا نهاده بود و در نیم فصل دوم با حذب  ستاره های لیگ بخش مرکزی ، تیمش را تقویت کرد و از همان شروع نیم فصل تمام حریفان را شکست داد. ‌اوج هنر پاتلی های ایسین  در مقابل تیم مهرداد بندرعباس رقیب مستقیم خودشان بود که با پنالتی دقیقه ۹۴ به رستگاری رسیدند و در پیچ قهرمانی از تیم مهرداد سبقت گرفتند.  در آن سوی میدان ، تیم مهرداد پس از شکست مقابل تیم  توحید پاتل دیگر فوتبال  روی خوش به آن ها نشان نداد  و با باخت مقابل فولاد و اتحاد سرخنگی از قافله قهرمانی عقب ماند.
رقابت های لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس که حالا دیگر صاحب جایگاهی قابل احترام در فوتبال استان هرمزگان شده است ، هر سال با کیفیت بهتری نسبت به سال قبل برگزار می شود و برگزاری این مسابقات پر هیجان و جذاب در سومین دوره خود با فرمت رفت و برگشت به اوج خود رسید.
جمع شدن ستاره های سال های نه چندان دور فوتبال استان در لیگ برتر فوتبال بندرعباس به کیفیت این رقابت‌ها افزوده است. آرش هاشمی ، عقیل پاکاری ، سعید محودنیا ، محمد جلالی ، حمید محمودی ، مهران رئیسی ، حسین پور خادم ، اکبر متدین ، در کنار جوانان نوظهوری همچون علی زیارت مکان ، سلمان کهوری ، امیر بی ریا و فرزاد صافی بی شک از دلایل بالا رفتن سطح کیفی لیگ برتر امسال فوتبال شهرستان بندرعباس بود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها