پشت پرده‌ای جدید از لغو اردوی خارجی استقلال؛ ۲۳ بازیکن در دسترس بودند!



لغو اردوی استقلال در امارات به سوژه‌ای حاشیه‌ساز تبدیل شده که حالا در پشت پرده‌ای جدید مشخص شده که آبی‌ها می‌توانستند با ۲۳ بازیکن در این اردو حضور یابند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، این روزها لغو اردوی استقلال در امارات به سوژه‌ای حاشیه‌ساز برای آبی‌پوشان تهران تبدیل شده است.

پس از لغو این اردو که با نظر مستقیم جواد نکونام صورت گرفت، کانال رسمی باشگاه استقلال خبری را بر روی خروجی خود قرار داد و نوشت: در حالی که باشگاه استقلال به درخواست سرمربی تیم، مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در دبی را فراهم آورده و بلیت‌های تمامی اعضای تیم را خریداری کرده بود تا کاروان استقلال دهم بهمن‌ماه عازم امارات شود، نکونام اردوی آماده‌سازی استقلال در امارات را لغو کرد.

باشگاه استقلال در ادامه این بیانیه تاکید کرد: این برای دومین بار است که اردوی خارجی استقلال در نیم فصل لغو می‌شود. پیش از این نیز یک بار باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد برپایی اردوی ۱۰ روزه و رایگان در امارات بود که نکونام اعلام کرد تمایلی به اردوی خارجی ندارد. سرمربی استقلال هفته گذشته درخواست برپایی اردوی خارجی را مطرح کرد و این بار باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد که متاسفانه برای بار دوم سرمربی استقلال از برپایی اردوی خارجی منصرف شد.

در ادامه، سرمربی استقلال که از این بیانیه ناراحت شده بود، واکنش تندی از خود نشان داد. او در مصاحبه با برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که دلیلش برای لغو این اردو، در اختیار داشتن تنها ۱۳ بازیکن است.

این ادعا در شرایطی مطرح می‌شود که سرمربی استقلال فهرستی را برای سفر به امارات در اختیار باشگاه استقلال گذاشت که نام ۲۳ بازیکن در آن وجود داشت.

نکونام در حالی حرف از لغو اردو به خاطر حضور ۱۳ بازیکن در تمرینات استقلال سخن گفت که تمرینات آبی‌پوشان در روزهای اخیر نیز با حضور سیدحسینی حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهردادمحمدی، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابائی، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، گوستاوو بلانکو، آرمان رمضانی، ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند، محمدرضا خالدآبادی، محمد جوادکیا، سامان تورانیان، محمد حسین زواره‌ای، امیرعلی صادقی، مجتبی فراش‌بندی، طاها محبی‌پور، امید حامدی‌فر، داسیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف برگزار می‌شود.

اگر ماشاریپوف را که آن زمان با استقلال قرارداد نبسته بودند به همراه سیدحسین حسینی و روزبه چشمی که در اردوی تیم ملی حضور داشتند و حسام اسکندری که به شهرداری آستارا پیوسته را از این فهرست کنار بگذاریم، مشخص خواهد شد استقلال می‌توانست با ۲۳ بازیکن اردوی خود را در آن سوی آب‌های خلیج فارس برگزار کند!

البته کوین یامگا نیز با مصدومیت چشم همراه شده بود که در فهرست اردوی استقلال حضور نداشت و نامش در این آمار مطرح نشده است.

به نظر می‌رسد اختلاف جواد نکونام با علی خطیر باید هرچه سریعتر برطرف شود چرا که ادامه این روند حاشیه‌های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها