برگزاری مزایده ۴۲۳ میلیارد تومانی اموال تملیکی هرمزگان



رئیس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده فروش ۱۹۲ ردیف کالا شامل خودروی سواری، کامیون معدنی و لوازم برقی با ارزش پایه ۴۲۳ میلیارد تومان در هرمزگان برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در مورد لزوم نظارت مستمر و رصد وضعیت انبار‌های اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدید‌های مسئولان قضایی استان از این انبار‌ها با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده فروش بخش قابل توجهی از کالا‌های متروکه و دپو شده در بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کالا‌های ارائه شده در این مزایده شامل 192 ردیف از جمله تعداد قابل توجهی خودرو‌های سواری نو و مستعمل و کامیون معدنی، قطعات موتور قایق، لوازم برقی و برنج به ارزش 423 میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین گفت: خوشبختانه اقدامی که با بازدید میدانی ریاست قوه قضاییه از انبار‌های اموال تملیکی شروع شد تحول بزرگی را در این سازمان ایجاد کرده است و در نتیجه آن، بین دستگاه قضایی و قوه مجریه تقسیم کار شده به نحوی که هر یک از آن‌ها متناسب با مصوبات و دستورات رئیس قوه وظایفی را برعهده گرفته‌اند.

قهرمانی گفت: آسیب شناسی وضع موجود و شناسایی علل وقوع این پدیده، ایجاد همگرایی گفتمانی و عملیاتی بین دستگاهی درقوه قضاییه و دولت، برخورد با تخلفات صورت گرفته از سوی هریک از قاصران و مقصران وضعیت موجود، مقابله با تکرار وضعیت نامطلوب گذشته از طریق راهکاریابی و پدیده شناسی و ساماندهی وضع موجود از طریق اجرای قاطع و پیگیر دستورات ریاست قوه قضاییه براساس قانون؛ از جمله اقدامات دستگاه قضا در مورد ساماندهی به وضعیت انبار‌های سازمان اموال تملیکی بوده است.

وی همچنین تأکید کرد: نظارت بر وضعیت انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین تکلیف اقلام موجود در این انبار‌ها به صورت مستمر در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد تا ضمن تعیین تکلیف این کالا‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از هرگونه هدر رفت اموال بیت المال جلوگیری شود.

گفتنی است؛ مزایده شماره 598 جهت فروش 192 ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان هرمزگان تا 28 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت و اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالا‌های موضوع این مزایده می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه کنند و پس از دریافت نامه، کالا یا کالا‌های مدنظر خود را از نزدیک ببینند.

همچنین ثبت قیمت‌های پیشنهادی صرفاً از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و با استفاده از امضاء الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالا‌های مطرح شده، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 14 امکان‌پذیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها