نرخ بلیت شناور و لندینگ کرافت افزایش می‌یابد؟



اخبار تایید نشده و غیررسمی حکایت از آن دارد که تصمیماتی در خصوص افزایش قیمت شناورها و لندینگ کرافت در بندرعباس گرفته شده و طی چند روز آینده مجددا شاهد افزایش قیمت بلیت خواهیم بود.

 

به گزارش صبح ساحل، طی چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت بلیت شناورهای مسافری و لندینگ کرافت برای سفر به جزایر مطرح شد.

به نظر می رسد نبود شناور و معطل گذاشتن مسافران در قشم و بندرعباس نیز در چند روز گذشته بی دلیل نبوده و در همین راستا بوده است.

 

گفتنی است که در فروردین‌ماه سال جاری نیز بلیت سفر به جزایر قشم و هرمز با افزایش ۱۷ درصدی همراه بود. به طوری که قیمت بلیت شناورها در مسیر قشم و هرمز به بندرعباس و بالعکس، از ۸۹ هزار تومان به ۱۰۵ هزار تومان تغییر پیدا کرد. شایان ذکر است که قشموندان در هفته یک بار حق استفاده از یارانه بلیت سفر دریایی رفت‌وبرگشت به مبلغ 49 هزار تومان (قشم) را دارند. همچنین قشموندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و بیمارهای خاص ۴۹ هزار تومان است که این افراد بدون محدودیت می‌توانند با شناور تردد داشته باشند. همچنین اهالی جزیره هرمز بدون محدودیت ۱۹ هزار تومان به‌عنوان قیمت بلیت برای سفر بین بندرعباس و جزیره هزینه پرداخت می‌کنند. بلیط دانشجویان هرمز برای سفر بین بندرعباس و جزیره ۴۹ هزار تومان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها