نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پای صندوق‌های رای:

هر فرد منتخب باید به اندازه ۵ نماینده در مجلس اثرگذار باشد


نویسنده: سامیه طهورنیان

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: هم اکنون هرمزگان جایگاه خوبی در صحنه جهانی و داخلی دارد، با حضور صنایع و قرارگیری در کنار دو دریای خلیج فارس، دریای عمان و سواحل مکران موقعیت بسیار مهمی برای آینده کشور دارد.


به گزارش صبح ساحل، نماینده ولی فقیه در هرمزگان را به نوعی سرنوشت ایران قوی رقم عنوان کرد و افرود: به همین علت هم، مردم عزیز ما در صحنه انتخابات و همه صحنه‌های دیگه برای پیشرفت کشورمان باید حضور یابند؛ زیرا مردم در آینده روشنی که برای استان مان انشالله خواهد داشت قطعاً شرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت انتخاب نماینده اصلح در این دور از انتخابات گفت: با توجه به اینکه متاسفانه تعداد نمایندگان ما با توجه به وضعیت جمعیتی مون وضعیت مطلوبی ندارد لذا ما باید با فرستادن افراد قوی بتوانیم پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم که هر یک نفر بتواند انشالله جای ۵ نفر، ایفای نقش بکند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده تصریح کرد: هر نماینده در این دوره باید بتواند در معادلات مهمی که در مجلس رقم می‌خورد انشالله نقش آفرین کند و در آبادی و در آینده استان ما انشالله موثر باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها