دبیر ستاد سفر‌های نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور خبر داد:

جابه‌جایی بیش از ۸۷۹ هزار مسافر از ۵۶ فرودگاه کشور



دبیر ستاد سفر‌های نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: از طریق ۷ هزار و ۵۴۵ پرواز تا به امروز ۸۷۹ هزار و۱۸۷ مسافر جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از باشگاه خبرنگاران، «آجیلیان»، دبیر ستاد سفرهای نوروزی شرکت  فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه  از ۲۴ اسفند تا به امروز ۷هزار و ۵۴۵  پرواز نوروزی سرویس دهی شده است، گفت: تا به امروز ۸۷۹ هزار و ۱۸۷ اعزام و پذیرش در ۵۶ فرودگاه کشور انجام شده است.

به گفته وی در روز گذشته سوم  فروردین ۳۰۵ پرواز در فرودگاه مهرآباد و ۱۸۷ پرواز در مشهد انجام شده است.

وی افزود: در فرودگاه تهران، مشهد و کیش بیشترین عملیات رفت و برگشت مسافران انجام شده و فرودگاه مشهد به عنوان پرترددترین فرودگاه زیارتی و فرودگاه کیش به عنوان پر ترددترین فرودگاه تفریحی تا به امروز بوده است‌.

آجیلیان اضافه کرد: در حال حاضر پیک سفرهای رفت به اتمام رسیده و شاهد بازگشت پیک مسافران هستیم و برای جلوگیری از ایجاد مشکل در رفت و آمد به مسافران توصیه می‌کنیم که حتما بلیت رفت و برگشت را خریداری کنند.

دبیر ستاد سفرهای نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بیان کرد: مسافران حتما به هشدارهای هواشناسی با توجه‌ به ورود توده جدید هواشناسی توجه کرده و پیش از عزیمت به فرودگاه حتما با شماره  ۱۹۹ تماس بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها