نارضایتی تعداد زیادی کاربران خطوط همراه اول از سرعت پایین اینترنت در برخی محلات شهر بندرعباس



کم سرعت بودن اینترنت و دانلودهای ناموفق، یکی از مشکلات عدیده ی شهروندان بندرعباس در برخی از محلات شهر علی الخصوص برج هایی با ارتفاع بیشتر است.

 



به گزارش صبح ساحل، استفاده از خدمات همراه اول و پرداخت هزینه های خرید اینترنتی که چند وقتی است تعرفه ی افزایشی داشته است،مستلزم خدماتدهی بجا و شایسته ای از سوی مخابرات استان می باشد .اما تعداد زیادی از کاربران ساکن در خیابان سمدو طی تماس های مکرر تلفنی با روزنامه صبح ساحل خواستار پیگیری و علت یابی سرعت پایین اینترنت شدند. به گفته ی عموم شهروندان سرعت اینترنت بسیار ضعیف است و ساکنین طبقات۵به بالا نسبت به طبقات زیرین از خدمات دهی مطلوبی برخوردار نیستند . از اینرو طی تماس تلفنی خبرنگار صبح ساحل با سیدحسین هنرمندپیشه سرپرست مدیریت ارتباطات سیار مخابرات استان هرمزگان، علت را جویا شدیم.

به گفته ی «هنرمندپیشه»؛ هم اکنون دکلی کوتاه در محوطه آب منطقه ای داریم که چندین سال پیش نصب شده است که طبق محاسبات زمان خود مناسب بوده است، زیرا اکثر منازل در آن برهه زمانی ویلایی بوده است و مشکلی از بابت خدمات دهی ایجاد نمی‌کرده است. با گذشت زمان و ساخته شدن برج های ۱۰طبقه در خیابان سمدو ،مخابرات استان افزایش ارتفاع این دکل ها را خواستار شده است که مشکلاتی در این راه وجود دارد که به زودی مرتفع خواهد شد. «سرپرست مدیریت ارتباطات سیار هرمزگان» با نوید پایان اجرای ۶ماهه این طرح گفت : در حال حاضر ارتفاع این دکل۲۴متر است که به محض دریافت مجوز از آب منطقه ای ، دکل جدید که می بایست دارای ارتفاع ۴۲متری باشد را در کنار دکل قدیمی نصب و راه اندازی میکنیم که بواسطه نصب این دکل، مشکل تمامی شهروندان برطرف خواهد شد.
وی همچنین در پاسخ به عدم آنتن دهی و سرعت پایین اینترنت دیگر محلات شهر بندرعباس گفت: محلاتی نظیر نخل ناخدا،بلوار آیت ا...غفاری(شهناز سابق) ،۲۲بهمن و مناطقی که دارای بافت فرسوده هستند نیز نیازمند راه اندازی سایت هایی هستند که مخابرات استان با ممانعت مردمی مواجه است. به عنوان مثال: راه اندازی سایت در خیابان آیت ا... غفاری تا مرحله حفاری و آرماتوربندی نیز پیش رفت که با جلوگیری تعدادی از همسایگان این پروژه بلاتکلیف مانده است. نمونه دیگر در الهیه جنوبی ،خیابان جنت طی انجام پروسه مکاتباتی با فضای سبز و کسب مجوز پس از حفاری ،بازهم از سوی ساکنین پروژه متوقف گردید. «هنرمندپیشه»در پاسخ برای رفع این مشکل بیان داشت: در شهرهای همجوار با ورود یگان امداد و استقرار مامورین جلوی چنین کارشکنی هایی گرفته می شود تا مامورین مخابرات به راحتی بتوانند سایت را جهت رفاه حال عموم راه اندازی کنند؛ که امید است این تعامل بین یگان امداد و مخابرات هرمزگان نیز شکل گیرد تا نتیجه دلخواه و رضایت کاربران جهت استفاده از اینترنت خطوط همراه اول حاصل شود.

منتظر تایید: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها