جا به جایی بیش از 16000تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان در طرح نوروزی ۱۴۰۳



معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از حمل ۱۶۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان در طرح نوروزی ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین ماه امسال خبر داد.

  
به گزارش صبح ساحل، پرویز کرمی، معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در خصوص جابه‌جایی کالا از مبدأ استان هرمزگان در نوروز امسال گفت: باتوجه به اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز هم وطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف در این ایام دستور کار قرار گرفت.

    
کرمی اضافه کرد طی این طرح و بااستفاده از امکانات و ظرفیت ناوگان در عملیات تخلیه کالاها تسریع شد و طبق آخرین گزارش از کشتی‌ در بنادر استان از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفندماه تا ۶ فرورین ماه، ۱۶۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان حمل شده است.   
  
وی افزود: برای این مقدار حمل، ۷۰۴ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از استان انجام شده و این کالاها شامل گندم، برنج و روغن بوده که به مقصد تهران، فارس، مرکزی، اصفهان، یزد و مازندران ارسال شده است.

      
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برقراری گشتهای کنترلی به منظور جلوگیری از فرار بار و افزایش ایمنی تردد از جمله اقدامات از ابتدای شروع طرح نوروزی در این مدت عنوان کرد.
    
کرمی اضافه کرد: ۲۲۹ شرکت، نمایندگی و شعبه فعال در استان هرمزگان وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها