با حضور رئیس هیئت فوتبال بندرعباس برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌ها



نخستین جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه های بندرعباس برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل،  نخستین جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه های فوتبال شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۳  با حضور محمد احمدی زاده رئیس ، اسماعیل مرادی دبیر هیئت فوتبال و مدیران عامل باشگاه های فوتبال بندرعباس در محل سالن جلسات بندر شهید حقانی برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس با اشاره به عملکرد سال های گذشته این هئیت، روند پیشرفت این ورزش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون عملکرد باشگاه ها و لیگ های مختلف این شهرستان به سطح کیفی مطلوبی رسیده است.


وی از مدیران باشگاه ها درخواست کرد که نیروهای فنی خود را راهی  محلات کم برخوردار نمایند تا با کشف استعداد های قابل پیشرفت ، آنان را تحت پرورش خود قرار دهند. 

در ادامه این جلسه، مدیران باشگاه ها به ابراز نظر خود، پیرامون مسایل مختلف پرداختند که مهمترین این ایرادات ، اشاره یکپارچه به کمبود و حتی نبود زمین مناسب برای برگزاری تمرین و مسابقات بود که همگی ابراز امیدواری کردند در سال جاری مسئولین استان و شهرستان مکلف به اجرای وظایف اجتماعی خود از طریق ورزش و فوتبال شوند و دستور استاندار  مبنی بر واگذاری ظرفیت‌های معطل مانده در بخش دولتی به مردم را اجرایی نمایند.

  اسماعیل مرادی دبیر هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس نیز در پایان این جلسه ، صحبت هایی پیرامون روند کلی برگزاری مسابقات و چگونگی شرکت تیم ها در فصل جدید را به حاضرین در جلسه بیان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها