امتناع از دادن سوخت به غیربومیان در تازیان/ پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان: از جایگاه های سوخت متخلف شکایت کنید



یکی از شهروندان ساکن روستای تازیان در خصوص اتمام ظرفیت کارت سوخت اضطراری در جایگاه سوخت این روستا گلایه کرد.

       
به گزارش صبح ساحل برخی از افرادی که در مسیر تردد به روستای تازیان بوده‌اند با ارسال پیام‌هایی از اتمام ظرفیت کارت سوخت‌های اضطراری موجود در جایگاه سوخت این روستا گلایه کردند و گفتند: «در طول مسیر پارها به جایگاه عرضه بنزین این روستا سرزده‌ایم؛ اما جایگاه داران از دادن کارت سوخت آزاد به رانندگان غیربومی امتناع کرده‌اند. آیا ممکن است در یک روستا ظرفیت استفاده از کارت سوخت اضطراری به این سرعت محدود شود؟! چنین مواردی را بارها در سطح شهر بندرعباس نیز شاهد بوده‌ایم. شهروندان چگونه می‌توانند چنین مواردی را اطلاع‌رسانی و پیگیری نمایند؟».
احمد سالاری فر، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در خصوص اتمام ظرفیت کارت سوخت‌های اضطراری در جایگاه عرضه سوخت روستای تازیان عنوان کرد: «تعداد تراکنش‌ها هر کارت سوخت اضطراری در سامانه هوشمند ثبت می‌شود و ازآنجایی‌که هر کارت سوخت اضطراری مجاز به ۲۵۲ تراکنش در طول شبانه‌روز است امکان تکمیل ظرفیت آن وجود دارد».
احمد سالاری فر افزود: «متأسفانه در استان هرمزگان به دلیل هم‌جواری با مرز آبی و فعالیت قاچاقچیان سوخت گزارش‌های مشابه این موارد را از برخی جایگاه‌ها داریم. عدم ارائه سوخت توسط عرضه‌کنندگان به رانندگان تخلف است و اگر شما به جایگاهی مراجعه کردید و متصدی جایگاه از دادن سوخت به رانندگان امتناع نمود اما شاهد سوخت‌گیری رانندگان دیگری بودید می‌توانید تخلف آن جایگاه را گزارش کنید. رانندگان می‌توانند با سامانه ۰۹۶۲۷، زمان مراجعه و محل جایگاه را به همکاران ما اعلام دهند».وی افزود: «شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان از طریق سامانه هوشمند این موارد را بررسی می‌نماید و اگر ادعای افراد مبنی بر عدم عرضه سوخت صحت داشته باشد به کمیسیون تخلفات ما معرفی خواهد شد و در برابر ضوابط قانونی با وی برخورد صورت می‌گیرد».

منتظر تایید: 3
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها