پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خوزستانی



 دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث پرداخت پول گندمکاران خوزستان ۱.۵ همت برای کشاورزان خوزستان واریز شده است که با احتساب واریزی‌های قبلی ۲۱.۵ همت واریز شده است.

  

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: با پیگیری‌های کمیسیون کشاورزی و جلسات حضوری و تماس‌های تلفنی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد.

وی افزود: در این زمینه مسئولین مربوطه قول دادند ۴۷ همت طلب باقی‌مانده کشاورزان گندمکار را نیز در اولین فرصت پرداخت کنند.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث پرداخت پول گندمکاران خوزستان ۱.۵ همت برای کشاورزان خوزستان واریز شده است که با احتساب واریزی‌های قبلی ۲۱.۵ همت واریز شده است.

سادات ابراهیمی عنوان کرد: باقیمانده مطالبات گندمکاران در خوزستان ۶.۵ همت است که دولت و مسئولان مربوطه باید نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کنند.

نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از ابتدای پرداخت وجه خرید تضمینی گندم تاکنون مجموعا ۵۲.۵ همت به کشاورزان پرداخت شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها