با حکم زهیر باشی زاده سرپرست هئیت استان

سرپرستان هیئت‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی میناب و سیریک منصوب شدند



سرپرست جدید هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان های میناب و سیریک معرفی شدند.


به گزارش صبح ساحل، با حکم زهیر باشی زاده سرپرست هئیت روستایی و بازی های بومی و محلی هرمزگان، سرپرستان هئیت های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان های میناب و سیریک منصوب شدند.


طی احکامی جداگانه از سوی زهیر باشی زاده سرپرست هئیت روستایی و بازی های بومی و محلی هرمزگان، عباس حیدری و کاظم کشاورز به عنوان سرپرستان هئیت های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستانهای  میناب و سیریک منصوب شدند.


مراسم معارفه سرپرست هئیت روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان میناب با حضور زهیر باشی زاده سرپرست هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی هرمزگان، محمد حسن رافتی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب ،خانم ولی زاده نایب رئیس و احمد سالاری مسئول کمیته انضباطی هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی استان ،عبدالله جمادی پور رئیس هیئت همگانی و عضو شورای اسلامی شهر میناب، روسای هیئت های شهرستان میناب و پیشکسوتان به‌ عنوان سرپرست هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های جواد احمدی رئیس سابق این هیئت قدردانی شد.


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در این مراسم از زحمات جواد احمدی تشکر و قدردانی کرد و در ادامه به بیان مسائل ورزش روستا و بازی‌های بومی محلی پرداخت و یکی از مهم‌ترین وظایف این هیئت را زنده نگه‌داشتن روحیه ورزش در روستاها دانست.


وی گفت:  باید سعی شود تا بازی‌های بومی و محلی که نشان از فرهنگ قدیمی و آداب مردم ما هستند را ادامه داد و زنده نگاه داشت. رافتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب هم گفت : با توجه به تجربیات عباس حیدری، مطمئن هستم که در این زمینه شهرستان میناب از لحاظ جایگاه ورزش روستایی و عشایری ارتقا پیدا می‌کند و شاهد ورود ورزش در زندگی خانواده‌های روستایی خواهیم بود.

عباس حیدری یار، سرپرست جدید هیئت روستایی و بازی‌های بومی  محلی شهرستان بیان داشت: امیدوارم بتوانم در این هیئت مفید و کارآمد ظاهر شوم تا شاهد پیشرفت ورزش در خانواده‌های روستایی باشیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها