امروز آخرین مهلت سنجش نوآموزان



رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با بیان اینکه امروز (۲۰ خرداد) آخرین مهلت سنجش نوآموزان است گفت: این تاریخ تمدید نخواهد شد.

                        

به گزارش صبح ساحل، حجت الله الماسی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت سنجش نوآموزان است گفت: بعد از این تاریخ سامانه بسته شده و تاریخ سنجش تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه افراد جامانده با مراجعه حضوری به مراکز سنجش علت جاماندنشان بررسی می‌شود افزود: اگر شرایط آن‌ها مهیا باشد نوبت‌دهی  انجام شده و در صف نوبت قرار می‌گیرند تا کار سنجش آن‌ها انجام شود.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با بیان اینکه به منظور تسریع در روند فرآیندهایی از جمله سفارش کتاب های‌درسی و ثبت‌نام قطعی نوآموزان، لازم است والدین در فرصت باقی مانده نسبت به سنجش نوآموز خود اقدام کنند ادامه داد: سنجش سلامت برای بررسی میزان آمادگی جسمانی، حرکتی، شناختی، حسی، گفتاری، کلامی و قدرت ارتباط اجتماعی دانش‌آموزان است و والدین جهت نوبت گیری از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند.

الماسی با بیان اینکه زمان سنجش اتباع به همراه دیگر کودکان ایرانی آغاز شده است گفت: سنجش آن‌ها تا پایان امروز انجام می‌شود و بعد از آن سامانه بسته می‌شود چرا که فرآیندهای بعدی با اختلال مواجه می‌شود، تمامی فرایندهای نوبت‌گیری، ارزیابی و ثبت‌نام نوآموزان کاملا الکترونیکی بوده و انتقال داده‌ها و اطلاعات از سامانه سیرت به سامانه سیدا (ثبت نام قطعی) انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال بعد از پایان سنجش سلامت، کار توانبخشی با حضور مربیان متخصص و آموزش یک فرد موثر در خانواده به صورت تکمیلی برای دانش‌آموزان دارای محدودیت آغاز می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها