مدیر مخابرات منطقه هرمزگان تاکیدکرد:

سهم ۷۵ درصدی هرمزگان از بازار باند پهن



مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: سهم بازار باند پهن در هرمزگان ۷۶ درصد است.
 

 

به گزارش صبح ساحل، حسن هاشمی در جمع خبرنگاران اظهارداشت:پارسال۳ هزار سرویس دیتای تجاری پایدار و امن دراختیار متقاضیان قرارداده شد.وی از افزایش تکنولوژی ۴۳۰ سایت از G۳ به G۴ خبر دادو گفت: پارسال تکنولوژی ۷۳ روستا ارتقا و۲۱ سایت شهری نیزراه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ هزار کیلومتر فیبر نوری بین‌شهری درهرمزگان اجرا شده اظهارداشت : در این زمینه ۲۰۹ مرکز شهری و روستایی به فیبر نوری اتصال دارند.هاشمی همچنین از توسعه زیرساخت‌های روستایی در ۲ فاز در شهرستان های بشاگرد، جاسک، بندرعباس، حاجی‌آباد و میناب خبر داد و گفت: پارسال ۴۳ سایت ۴G در استان راه‌اندازی شده است.مدیر مخابرات منطقه هرمزگان  همچنین از پوشش ۹۲ درصدی طرح نجما (نهضت جهادی فیبر نوری شرکت مخابرات ایران) در استان خبر دادو تصریح کرد :این طرح یکی از دستاورد های کلیدی مخابرات در سال ۱۴۰۲ است که با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد ریال اجرا شد .

هاشمی ادامه داد: در این طرح ۴۳ ناحیه و ۱۱ شهرستان تحت پوشش هستند که شاهد پوشش ۹۲ درصدی طرح طبق برنامه هستیم. به گفته وی،۳۰ روستا دارای بالای ۵۰۰ خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرارخواهند گرفت.

وی تاکید کرد : بندرعباس نیازمند توسعه بیشتر است که با حمایت رسانه و دولت امیدواریم بتوانیم تکلیفی که بر عهده داریم را به سرانجام برسانیم.مدیرمخابرات منطقه هرمزگان، تعداد روستاهای دارای ارتباط دراستان را ۱ هزار و ۴۱۲ روستا اعلام کرد.

وی اظهارداشت: پارسال درزمینه پروژه‌های مناطق کمتر توسعه‌یافته، ۲۳ سایت جدید راه‌اندازی شد.وی با اشاره به شناسنامه ارتباطی استان ،افزود: پارسال توانستیم ۸۴ هزار سرویس ADSL و ۱ هزار و ۸۰۰ سرویس VDSL با شاخص ضریب نفوذ تلفن ثابت و حدود ۱۰ هزار سرویس FTTH با ضریب نفوذ شهری و بین‌شهری را در استان داشته باشیم. وی با بیان اینکه شهرهای استان نیازمند توسعه هستند، ابرازامیدواری کرد  با کمک استانداری و دیگرمسئولان  بتوانیم این امر را محقق کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها