مسابقات فریزبی قهرمانی کشور

هیئت همگانی هرمزگان جام اخلاق را بالای سر برد



جام اخلاق نخستین دوره آلتیمیت ساحلی مازندران به تیم فریزبی هیئت همگانی هرمزگان رسید.


به گزارش صبح ساحل، ، نخستین دوره از مسابقات فریزبی قهرمانی کشور در رشته آلتیمیت ساحلی آقایان به میزبانی استان مازندران و شهر ساری  برگزار شد.


در پایان این دوره از رقابت ها تیم های آلتیمیت ساحلی آقایان ، همدان ، مازندران، تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند .
تیم هرمزگان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد و جام اخلاق را از آن خودش کرد.


پری ناز شادکام رئیس کمیته فریزبی استان هرمزگان گفت: نخستین دوره از مسابقات ساحلی با حضور تیم با اخلاق و نوجوان و نسل سوم استان هرمزگان متشکل از ورزشکاران با استعداد ، محمد مهدی صفت زاده ، یونا نیک منش ، محمد مهدی سلیمی ، علی حاجبی چاهستانی ، مهدی پارنج ، فریبرز صالحی رودباری ، امیر علی چرخ انداز ، محمد رضا جمالی و  به مربیگری علی پارنج و سرپرستی  امیر حسین بیابان زاده برگزار شد و در پایان جام اخلاق از آن هرمزگان شد.


بازخورد های مثبت  بسیار زیادی از تیم هرمزگان از سوی  رئیس فدراسیون هیت همگانی ، خلیل چیچکی،  ذاکریان رئیس انجمن فریزبی ایران ،  شهرام میراب سر داور مسابقات ،  فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس ،  حمید عمو ریزی مسوول فرهنگی انجمن فریزبی ایران   نسبت به تیم هرمزگان که جوان ترین و با اخلاق ترین تیم در رقابت ها حضور داشتند، و با تیم های قهرمان همدان و خوزستان  خوش درخشیدند و آینده دار رشته فریزبی در استان هرمزگان رقم خوردند.


وی بیان داشت: نکته حائز اهمیت این جام  که ارزش بسیار بالایی داشت این بود که در زمان اختتامیه مسابقات برای دریافت جام  اخلاق تمامی تیم های شرکت کننده مسابقات  از استان های مازندران ، همدان ،بوشهر خوزستان، گلستان، تهران ، توابع تهران ،فارس،  آذربایجان غربی با هیجان تیم هرمزگان را تا زمانی که جام را دریافت کرد تشویق کرد.
در این مسابقات پری ناز شادکام رئیس کمیته فریزبی استان هرمزگان در  کنار ورزشکاران هرمزگانی حضور داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها