مدیرکل امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور خبر داد:

ارائه بیش از ۷ میلیون خدمت ثبت احوال در دفاتر پیشخوان خدمات دولت



مدیرکل امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور از ارائه بیش از ۷ میلیون خدمت ثبت احوال در دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

به گزارش صبح ساحل از سازمان ثبت احوال کشور، «زهرا شیبانی مقدم»، مدیرکل امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در یکساله ۱۴۰۲ تعداد ۷ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۴۶۷ خدمت هویتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به متقاضیان ارائه گردیده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۴۶۷ خدمت ثبتی و هویتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به متقاضیان ارائه گردیده است که بیشترین این خدمات در خصوص شناسنامه و خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی بوده است.

شیبانی مقدم افزود : این سازمان در راستای افزایش سطح دسترسی مراجعین به خدمات هویتی و ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و کاهش مراجعات مردم به ادارات ثبت احوال، نسبت به برون سپاری خدمات خود اقدام نموده که در این زمینه تاکنون ۱۵۳۲ دفتر پیشخوان دولت در سطح کشور مجوز ارائه خدمات دریافت نموده‌اند و به صورت برخط نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

وی عنوان کرد : دفاتر پیشخوان خدمات دولت امکان ارائه ۱۲ خدمت از قبیل تعویض و المثنی شناسنامه، ثبت نام کارت هوشمند ملی و ثبت درخواست تغییر نام و نام خانوادگی را دارا هستند و مراجعین می توانند جهت دریافت خدمات ثبتی و هویتی خود به نزدیک ترین دفتر پیشخوان محل سکونت مراجعه و خدمات دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها