قابلیت مکالمه صوتی ChatGPT یک‌ماه دیگر به‌تعویق افتاد



قابلیت گفت‌وگوی صوتی ChatGPT برای رسیدن به استاندارد مورد نظر OpenAI، تا یک‌ماه دیگر منتشر نخواهد شد.
 

به گزارش صبح ساحل، OpenAI اعلام کرد که به‌دلیل مشکلات فنی، انتشار ویژگی «Voice Mode» در ChatGPT را تا ماه جولای (مرداد و شهریور) به‌تعویق انداخته است. این شرکت ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود که تجربه‌ی مکالمه‌ی صوتی را تا پایان ژوئن (۱۱ تیر) در اختیار گروه کوچکی از کاربران ChatGPT Plus قرار دهد، اما ظاهراً به زمان بیشتری نیاز داد.

به‌گفته‌ی رویترز، خالق ChatGPT در ایکس نوشت: «به‌عنوان مثال، ما درحال بهبود قابلیت مدل در زمینه‌ی تشخیص و رد محتواهای خاص هستیم. علاوه‌بر این، روی تجربه‌ی کاربری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای مقیاس‌پذیری به میلیون‌ها کاربر تلاش می‌کنیم تا حالت پاسخ‌دهی بلادرنگ حفظ شود.»

این ویژگی ابتدا برای گروه کوچکی از کاربران منتشر می‌شود تا بازخوردها جمع‌آوری شوند و در مرحله‌ی بعدی باتوجه به بررسی‌های ایمنی و اعتماد‌پذیری که شرکت انجام می‌دهد؛ در پاییز امسال برای همه‌ی کاربران Plus در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدل هوش مصنوعی GPT-4o که در اردیبهشت امسال به‌عنوان نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی مدل زبانی GPT-4 رونمایی شد؛ توانایی مکالمه‌ و تعامل بسیار طبیعی‌تر و سریع‌تری با انسان دارد و در زمینه‌ی درک متن و محتوای تصویری و محتوای صوتی عملکرد چشمگیری از خود نشان می‌دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها