فرمانده انتظامی قشم خبر داد:

آمادگی کامل مجموعه انتظامی برای تامین امنیت انتخابات



فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: مجموعه انتظامی این شهرستان مرزی آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای تامین امنیت انتخابات دارند و برای این کار ۵۱۵ نیرو پیش بینی شده است.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ علی اکبر مرادی»، فرمانده انتظامی شهرستان قشم روز چهارشنبه با بیان اینکه به استناد مواد ۱۹ و ۶۸ قانون انتخابات، تامین نظم و امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، گفت: این تعداد نیرو در سطح جزیره وظیفه تامین امنیت شعب و صندوق‌های اخذ رای را در ۱۰۲ شعبه اخذ رای(۷۲ ثابت و ۳۰ سیار) در ۴۰ شعبه شهری و ۶۲ شعبه روستایی برعهده دارند.

وی ادامه داد: پلیس قشم برای تامین امنیت انتخابات پیش رو از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به ماموریت فراجا در تامین امنیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: پلیس و عوامل انتظامی در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس بر سه عنصر اثرگذار مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات نقش محوری و کلیدی دارد.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: اگر این انتخابات به مرحله دوم کشیده شود برنامه ریزی های لازم برای تامین امنیت آن نیز اندیشیده شده است.

وی افزود: ایجاد گشت های ویژه با هدف کنترل نیروهای مستقر در شعبه های اخذ رای از دیگر برنامه های پلیس قشم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این جزیره است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها