۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به نوعروسان سیستان و بلوچستان اهدا شد



 ۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب امروز چهارشنبه به نوعروسان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان اهدا شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «آیت‌الله مصطفی محامی»، امام جمعه زاهدان در آیین توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به طلاب جوان شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خداوند انسان را موجودی عاقل و انتخاب گر آفرید و آن چه را که حق انتخاب داریم در برابر آن مسوولیت هم داریم چرا که این انتخاب‌ها در سرنوشت دنیا و آخرت ما موثر خواهد بود.

وی افزود: گاهی انتخاب‌ها شخصی و محدود و گاهی عمومی‌تر و دارای گستره و عمق تأثیر بیشتر است و ازدواج و انتخاب همسر از انتخاب‌های تاثیرگذار در دنیا و آخرت است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: نیاز مالی همیشه وجود دارد اما اگر با احساس بی نیازی و قنای نفس همراه شود یک حلاوت و شرینی داشته و در آینده می‌تواند جزء خاطرات شیرین زندگی باشد.

وی گفت: یکی از انتخابات مهم دیگر انتخاب ولی است و روز عید غدیر روز تعیین ولی است که عده‌ای آن را پذیرفته و عده‌ای نپذیرفتند که این هم یک انتخاب است و به مراتب تاثیر گسترده دارد و بنیان اعتقادی و فکری افراد را تشکیل می دهد و باید قدر این نعمت ولایت را بدانیم و به اقتضائات آن عمل کنیم‌.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری هم یک انتخاب تاثیرگذار در جامعه است و آثار آن تا سال‌ها ماندگار خواهد بود و در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم انتخاب‌های متفاوت داشتند و آثار بد یا خوب آن را دیده‌اند و در حال حاضر هم مسوولیت انتخاب و پاسخگویی در برابر انتخابی که انجام می‌دهیم را بر عهده داریم و نتیجه آن را خودمان ملاحظه خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: هیچ‌گاه خواسته‌های ۲ نفر کاملا مانند یکدیگر نیست و باید سازش وجود داشته باشد و شیرینی در زندگی با از خودگذشتگی و رعایت اخلاق و وفاوداری حاصل خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها