انگلیس ۱ (۵) - سوئیس ۱ (۳)

انگلیس به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ رسید



انگلیس سومین تیم راه‌یافته به دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا لقب گرفت. 

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و انگلیس در سومین بازی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا برابر هم قرار گرفتند. این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه قانونی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک پایان یافت تا همانند هر دو دیدار نخست این دور از رقابت‌ها راهی وقت‌های اضافه شود. بوکایو ساکا با گل دقیقه ۸۰ خود تیم گرت ساوت‌گیت را همچنان در یورو ۲۰۲۴ نگه داشت. پیش از او بریل امبولو با گل دقیقه ۷۵ خود تیم مورات یاکین را از انگلیس پیش انداخته بود.

دو تیم در دو وقت اضافه موفق به بازکردن دروازه حریف نشدند تا ضربه‌های پنالتی پیروز مسابقه را معرفی کند. در ضربه‌های پنالتی این انگلیس بود که با برتری پنج بر سه توانست راهی دیدار نیمه‌نهایی شود. پالمر، بلینگام، بوکایو ساکا، ایوان تونی و آرنولد برای انگلیس و فابیان شِر، ژردان شکیری و آمدونی برای سوئیس در ضربه‌های پنالتی موفق عمل کردند و مانوئل آکانجی ضربه خود را به زیان تیم سوئیس از دست داد.

هری کین و همبازیانش در دیدار نیمه‌نهایی با برنده رقابت هلند و ترکیه روبه‌رو خواهند شد. این بازی چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه وستفالن شهر دورتموند برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها