رونمایی از کتاب "کتاب آمو اُشتُری و آمو رُوبَی" با به گویش بستکی



بمناسبت ۱۸ تیر روز ادبیات کودک و نوجوان "کتاب آمو اُشتُری و آمو رُوبَی" داستان بومی محلی به گویش شیرین بستکی معرفی گردید.


به گزارش صبح ساحل، طی مراسمی با حضور محمّدی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک، هوشمند رئیس شورای اسلامی شهر بستک و مسوول و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان همچنین نویسنده کتاب، آقای سعید سید رازی و ناشر کتاب، خانم عالیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور تعدادی از کودکان و نوجوانان و جمعی از پدران و مادران، کتاب داستان آمو اشتری معرفی و توسط کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوانش شد. داستان آمو اشتری وآموروبی که از قصه های کهن و ماندگار قدمای بستک و به گویش بستکی بوده که به قلم سعید سید رازی نگاشته و توسط انتشارات تمنای وصال به مدیریت خانم عالیان در بستک به چاپ و نشر رسیده است. این کتاب در قطع خشتی دارای تصاویر رنگی و با بیست و هشت صفحه و با شمارگانی هزار جلد هم اکنون آماده فروش و ارائه به علاقه مندان می‌باشد.
خاطر نشان میسازد دراین مراسم از طرف رئیس شورای اسلامی شهر بستک به هر کدام از حاضرین یک جلد از کتاب *آمواُشتُری وآمو رُوبَی* اهدا گردید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها