آخرین جزئیات از پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

درج شماره شبای نادرست، اصلی‌ترین علت عدم واریز سود



بر اساس پیگیری‌های انجام شده همچنان تعدادی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را بصورت کامل پرداخت نکرده اند.

  

به گزارش صبح ساحل، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده همچنان تعدادی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را بصورت کامل پرداخت نکرده اند.

وی افزود: در هر صورت سازمان بورس پیگیر دریافت مرحله سوم سود سهام عدالت از شرکت‌های باقی مانده است تا پس از تکمیل وجوه مرحله سوم سود سهام عدالت و پس از تصویب در شورای عالی بورس، سود پرداخت شود.

 

چگونه سود‌ سهام عدالت را دریافت کنیم؟

افرادی که در مراحل قبلی سود سهام عدالت دریافت کرده‌‌اند، تنها کافی است مطمئن باشند حساب اعلامی آنها مسدود نباشد. اما افرادی که هنوز نمی‌دانند مشمول سهام عدالت هستند یا خیر؟ می‌توانند برای استعلام وارد سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir  شوند.

شماره شبا اشتباه اصلی‌ترین علت عدم واریز سود سهام عدالت

اما افرادی که سهام عدالت دارند و تاکنون سود دریافت نکردند، مشکل حساب دارند. مهم‌ترین دلایل دریافت نکردن سود سهام‌عدالت: درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی می‌باشد.

افراد تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت می‌توانند اطلاعات حسابی خود را بروز‌رسانی کرده و سود این مرحله و همچنین سود‌های گذشته هم دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها