در دهه نخست ماه محرم امسال؛

بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران قشم توزیع شد



رئیس کمیته امداد قشم از پخت و اهدا بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی به نیازمندان و عزاداران این جزیره خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «رضا تارک»، رئیس کمیته امداد شهرستان قشم با ارائه گزارشی از پویش اطعام حسینی و احسان حسینی در دهه نخست ماه محرم امسال گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم، پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر جزیره توسط کمیته امداد با همکاری و مشارکت مراکز نیکوکاری، هیئت های مذهبی، دفتر ائمه جماعات ، گروه های مردمی و خیرین معزز شهرستان قشم اجرا شد.

تارک اضافه کرد: در دهه نخست ماه محرم سال جاری و در قالب پویش اطعام و احسان حسینی  تعداد ۶۹ هزار پرس غذای گرم پخت و به نیازمندان و عزاداران جزیره قشم اهدا گردید.

این مقام مسئول افزود: بر اساس آمارها و برآورد صورت گرفته، برای تهیه و تأمین مواد اولیه و پخت این تعداد غذای گرم در جزیره قشم اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم با بیان اینکه مردم شریف و مؤمن و خیرین نیک اندیش همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمک‌هایشان به نیازمندان زمینه آرامش و رفاه این قشر جامعه را فراهم می نمایند، ادامه داد: همه مردم می توانند با استفاده از روش های مختلف و با نیت خاص خود در رفع مشکلات نیازمندان سهیم شوند و از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۶۵*۸۸۷۷* و یا واریز وجه به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۷۶۴  به نام کمیته امداد قشم در زمینه های مختلف از جمله هزینه های درمانی ، کمک های معیشتی، هزینه های تحصیلی، کمک به احداث مسکن و … به خانواده های نیازمند کمک نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها