کارت شرکت در آزمون المپیاد دانشجویی سال ۱۴۰۳ منتشر شد



کارت شرکت در بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال ۱۴۰۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش صبح ساحل، راه‌یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org و وارد اطلاعات مربوط به شماره پرونده و کد ملی یا رشته امتحانی و کد ملی، ضمن مشاهده کارت ورود به جلسه خود، نسخه چاپی آن را تهیه کنند.

مرحله نهایی این المپیاد در نوبت صبح و بعدازظهر جمعه، ۵ مردادماه در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران - بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا - همدان، دانشگاه رازی - کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می‌شود.


دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:
کارت شرکت در آزمون المپیاد فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را پیرو اطلاعیه تاریخ هفتم تیرماه ۱۴۰۳ سازمان ملی سنجش انتخاب کرده‌اند، از طریق درگاه ‌اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دریافت است.
همراه داشتن «کارت ملی»، «کارت دانشجویی» و «کارت ورود به جلسه آزمون‌های المپیاد» هنگام شرکت در این آزمون علمی الزامی است.
منتخبین المپیاد متمرکز (هم‌زمان با آزمون کارشناسی ارشد) لازم است گواهی اشتغال به تحصیل خود را به پست الکترونیک olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.
همراهان دانشجو همانند پدر، مادر، همسر و دیگر وابستگان، اجازه ورود به داخل دانشگاه را نخواهند داشت و امکاناتی برای اسکان شرکت‌کنندگان در آزمون وجود ندارد.
مطابق ضوابط اعلام شده از سوی سازمان ملی سنجش، استفاده از ماشین حساب‌های قابل برنامه‌ریزی ممنوع است و دانشجویان می‌توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند و در رشته روانشناسی استفاده از ماشین حساب ممنوع است.
همچنین به همراه داشتن مصحف شریف قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون‌های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع است.
به همراه داشتن موبایل و هر گونه دستگاه‌ الکترونیکی حتی به صورت خاموش، جزوه، کتاب، برگه چرک‌نویس در جلسه آزمون ممنوع بوده و در صورت مشاهده مطابق مقررات اقدام خواهد شد.
آزمون‌ مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور به صورت تشریحی و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر جمعه،‌ ۵ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها