۹۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های بازنشستگان به صندوق بازنشستگی کشوری بازگشت



مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای دی ماه سال گذشته تاکنون و با تغییر مدیریت در این صندوق، ۹۰۰ میلیون دلار از دارایی بازنشستگان زنده و به صندوق آورده شد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی مسکنی»، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری امروز (دوشنبه) در نشست خبری گزارش عملکرد یک‌هزار روز خدمت وزارت تعاون و سازمان‌های تابعه در دولت سیزدهم گفت: در این مدت که مشغول به فعالیت بودیم، فرایندهایی طی شده است که همه آن‌ها در سایت صندوق بازنشستگی کشوری بارگذاری می‌شود تا همه به آن دسترسی خواهند داشت.

وی ادامه‌داد: پرتفوی صندوق بازنشستگی ۲۰ درصد افزایش یافت، پتروشیمی مهر امروز متعلق به صندوق بازنشستگی است که این اتفاق جز با تلاش وزیر تعاون رخ نمی‌داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه‌کرد: بزرگ‌ترین تامین سرمایه ایران، دی ماه سال گذشته به ارزش ۴.۵ همت در صندوق بازنشستگی برای توسعه صنایع فولاد انجام شد.

وی تاکید کرد: بر اساس قولی که وزیر تعاون از ما گرفته بود که حقوق بازنشستگان عقب نیفتد، از زمانی که در این صندوق شروع به کار کردیم حتی یک ماه نیز حقوق بازنشستگان به تعویق نیفتاد و پیش از روز یکم هر ماه حقوق این عزیزان واریز شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها